Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:53:24 GMT

در بندر آمستردام چه می گذرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۶۸۹۸

در بندر آمستردام چه می گذرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمستردام، یکی از شهرهای تاریخی دنیاست؛ بزرگترین شهر کشور هلند با حدود یک میلیون نفر جمعیت که نیمی از آنها را مهاجرین و اتباع خارجی تشکیل می‌دهند ( بیش از 150 ملیت در این کشور حضور دارند ).

این شهر بندری در غرب هلند به دلیل بافت تاریخی و بندر زیبای آن سالیانه حدود 4 میلیون گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ آمستردام به قرون وسطی می‌رسد، اما توسعه و نام‌آوریش در قرن 17 و 18 میلادی اتفاق افتاده است. سال 1872 بندر شهر به دلیل ساخت کانال دریای شمال مورد توجه ویژه قرار گرفت. شرکت‌های زیادی در این شهر دفتر دارند از جمله فیلیپس، اکزونوبل، هینکن و ...

بندر 90 جزیره دارد که به صورت دوایر متحدالمرکزی حول یکدیگر ساخته شده‌اند. مناطق زیادی از شهر زیر سطح دریا قرار گرفته است که دریاچه ای‌سل در شرق بندر و کانال کشتیرانی در غرب آن، راه را به دریای شمال و آبهای آزاد باز می‌کند.

رودخانه آمستل از وسط شهر می‌گذرد، و طی حدود 5 قرن، شبکه‌ای گسترده‌ از کانال‌‌ و نحر فضای زیبایی را در میدان اصلی شهر ایجاد کرده است.

حجم بالای تبادلات تجاری و جابجایی روزانه در شهر بار باعث شده تا در اتفاقی جالب، مردم این شهر با ترافیک‌های دریایی طولانی مواجه باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ ترافیک دریایی سنگین در آمستردام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی آماده سازی تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه دختران ایران استان قزوین در حال برگزاری است.

این اردو از ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه دارد.

تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران با ترکیب هانیه حسینی، راضیه زارعی، مهسا یادگار، سما زارعی و زهرا بهرامی در بخش انفرادی و زینب عبدلی به همراه وحیده آقایی در بخش دو نفره با هدایت ابریشم ارجمندخواه، کیمیا هاشمی و ماه فروغ صفاری برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مسابقات فانکشنال فیتنس قهرمانی آسیا از ۲۷ اردیبهشت در ازبکستان برگزار می‌شود.

????وحید رشوند

دیگر خبرها

  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • در مدرسه فوتبال بازیکنان جوان و با استعداد چه می گذرد؟ / انیمیشن بلیچر ریپورت