Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای آقا محمد بیگلو حوزه امام حسین (ع) ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای آقا محمد بیگلو به یاد شهید کامکار با سخنرانی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سرهنگ حسین زاده در سخنانی ضمن توصیه همگان بخصوص جوانان به ادامه راه و عمل به وصیت نامه شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگوگیری از سیره و روش َشهدا تاکید کرد و گفت:دشمن امروز از ایثار و شهادت طلبی جوانان ما می‎ترسد.

وی با بیان اینکه خون شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلاست بر لزوم آگاهسازی جوانان از هجمه های فرهنگی دشمنان تاکید کرد و افزود:آمریکا از این ناراحت است که ایران تنها علمدار فرهنگ اصیل ناب محمدی است،دشمن از بیرق اباعبدالله ناراحت است چرا که بیرق امام حسین(ع) باعث اتحاد ملت ایران و پیشرفت نظام است.

فرمانده ناحیه عشایری گفت:برگزاری یادواره شهدا بر ما وظیفه است چرا که امنیت امروز کشور ما در سایه ولایت فقیه و مرهون خون شهداست و امروز شهید محسن حججی و مدافعان حرم جانشان را در سوریه نثار می کنند تا ما در آسایش و امنیت کامل در کشور زندگی کنیم.

این مراسم که به همت پایگاه شهید باکری حوزه امام حسین (ع) ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شده بود یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان