Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پست آشتیان گفت: به‌هنگام سازی کد پستی ده رقمی به منظور ساماندهی آدرس‌ها در طرح جی‌نف در شهرستان آشتیان تاکنون ۸۶ درصد پیشرفت داشته است.

عباس مشکانی فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در آشتیان، با اشاره به فعالیت‌های اداره پست آشتیان اظهار داشت: اداره پست شهرستان آشتیان یکی از قدیمی‌ترین ادارات پست استان مرکزی است که کار خدمات‌رسانی پستی به تمامی مردم آشتیان و روستاهای آن را با سه نفر نیروی دولتی و بیش از 10 نیروی بخش خصوصی و 10 دفتر و نمایندگی روستایی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارسال پاکت‌ها و بسته‌های مردم از طریق چهار سرویس عادی، سفارشی، پیشتاز و ویژه انجام می‌شود، علاوه بر این خدمات، خدماتی از قبیل سرویس TLS که مربوط به افرادی می‌شود که ممکن است تایم صبح در منزل حضور نداشته باشند و نیاز هست که بعدازظهر مرسوله مربوط به آنها برایشان ارسال شود.

رئیس پست آشتیان تصریح کرد: سرویس پست مستقیم از دیگر خدمات این اداره بوده که مختص تبلیغات آسان و ارزان برای شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی و معرفی کالاها و تولیدات آنها است، تمبر شخصی را داریم که یک ایده جدید و منحصر به فرد بوده وبرای جشن‌های تولد، جشن تکلیف و تقدیر از کارکنان ارسال عکس شخص به عنوان کادو به اشخاص حقیقی و حقوق خیلی مورد توجه است.

مشکانی فراهانی بیان کرد: سرویس ثبت نام کارت هوشمند ملی که صفر تا صد مراحل ثبت نام تا دریافت کارت در اداره پست انجام می‌شود، سرویس ارائه خدمات کد پستی از دیگر موارد است که تاییدیه کدپستی افراد با حضور آنها در اداره پست در کمتر از 15 دقیقه صادر می‌شود، سرویس دیگر که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته سرویس خدمات الکترونیک و همچنین خریدهای اینترنتی است که صفر تا صد این خدمات با پست انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دریافت، ارسال و توزیع تمامی خدمات ناجا از قبیل گواهینامه، گذرنامه، نظام وظیفه، کارت خودرو و سندخودرو و غیره هم از خدمات پست بوده که در این اداره انجام می‌شود، در بخش روستا هم خدماتی از قبیل شناسنامه دام، ثبت نام خدمات آب و فاضلاب روستایی، انجام خدمات دریافت و ارسال مدارک کشاورزان متقاضی چاه آب و ارسال به سازمان آب منطقه‌ای استان از خدمات پست به‌شمار می‌رود.

رئیس پست آشتیان عنوان کرد: خدمات دیگری که در سطح شهر و روستا انجام شده به‌هنگام‌سازی کد پستی ده رقمی با بیش از 86 درصد پیشرفت کار به منظور ساماندهی آدرس‌ها و به‌روز رسانی آنها است، در سال‌های اخیر شاهد واگذاری طرح‌های مهم و با اولویت اقتصاد مقاومتی از قبیل طرح آدرس استاندارد شده ایرانیان براساس مختصات طول و عرض جغرافیایی(G-NAF) و همچنین طرح سیستم یکپارچه‌سازی اطلاعات املاک کشور و استعلامات میان دستگاهی تحت عنوان طرح سیماک توسط پست هستیم که با اجرایی شدن این طرح وضعیت املاک کشور ساماندهی می‌شود و از زمین خواری‌های گسترده جلوگیری شده و بسیاری از مشکلاتی که مردم در بخش املاک با آن سر و کار دارند برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

R41371/P1361/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم

استاندار خوزستان گفت :درسال‌های گذشته ماندگاری آب خیلی زیاد بود و گاهی تا یک هفته آب‌گرفتگی ادامه داشت، اما در دو سال فعالیت دولت سیزدهم طرح فاضلاب اهواز و کارون که در حدود سی سال ۳۰ درصد اجرا شده بود به ۶۲ درصد رسید و۳۱۷کیلومتر لوله‌گذاری داشتیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی ‌اکبر حسینی‌ محراب، اظهار داشت: در روزهای اخیر دو باران شدید و رگباری به فاصه چند ساعت داشتیم که یکی 17.5 میلیمتر و دیگری 44 میلیمتر بود. در واقع این بارندگی به اندازه 90 درصد بارش سالانه در یزد، 67 درصد بارش سالانه در کرمان و 70 درصد بارش سالانه در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود: اخیراً بارش‌های مشابهی در امارات و عربستان که ادعا می‌کنند یک زیرساخت قوی دارند منجر به سیل و تخریب زیرساخت‌های شهری شد، اما خوشبختانه در اهواز با لطف خداوند اتفاق خاصی رخ نداد و با آمادگی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده و بهبود زیرساخت فاضلاب موفق شدیم آب‌های سطحی را تخلیه کنیم.

حسینی محراب بیان کرد: البته موضوع آب‌های سطحی و فاضلاب دو مقوله جدا است، در برخی نقاط می‌شود فاضلاب و آب‌های سطحی را به صورت ترکیبی دفع کرد، اما باید تمام توان خود را برای دفع آب‌های سطحی بگذاریم و شهرداری در این خصوص مسئولیت دارد و باید حتما برنامه‌ریزی لازم را برای جمع‌آوری آب‌های سطحی با ایجاد زیرساخت‌ها به شکل‌های مدرن، سنتی و ترکیبی انجام دهد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در بارش اخیر نزدیک به 10 میلیون متر مکعب در اهواز ریزش داشتیم و طبعا تخلیه آن نیاز به زمان داشت و برخی مناطق دچار آبگرفتگی شدند که با کمک آبفا، شهرداری و بسیج امکانات آبگرفتگی‌ها تخلیه شد.

وی گفت: در سال‌های گذشته ماندگاری آب خیلی زیاد بود و گاهی 36 ساعت تا یک هفته آبگرفتگی ادامه داشت، اما در دو سال فعالیت دولت سیزدهم طرح فاضلاب اهواز و کارون که در حدود سی سال 30 درصد اجرا شده بود به 62 درصد رسید و 317 کیلومتر لوله‌گذاری در این مدت داشتیم که این امر منجر به کاهش مدت آبگرفتگی‌ها شده است.

حسینی محراب ابراز امیدواری کرد: ادامه این طرح با تخصیص بودجه‌های لازم با شتاب بیشتری پیشرفت داشته باشد، اجرای این طرح در دفع آب‌های سطحی موثر است با این وجود یک طرح بزرگتری برای دفع آب‌های سطحی لازم داریم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم تنها مسیر پیشرفت ایران
  • هیچ شناور دریایی در نوروز امسال از سرویس خارج نشد
  • خدمات سئو ارزان
  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی و مترو مشهد به حرم مطهر رضوی
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد