Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لالیگای اسپانیا، روز یکشنبه 4 بازی انجام شد .ابتدا در اولین دیدار ایبار پذیرای دپورتیوو لاکرونیا بود که این بازی به تساوی بدون گل انجامید. با این نتیجه لاکرونیا 8 امتیازی و ایبار 7 امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های پانزدهم و شانزدهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویارئال در خانه خیرونای رده هفدهمی، به مصاف این تیم که این بازی با برتری 2 بر یک زیردریایی زرد به پایان رسید.

ویارئال در این دیدار ابتدا با دو گل دقایق 9 و 20 سدریک باکامبو از میزبانش پیش افتاد و در ادامه خیرونا تنها در دقیقه 40 یکی از گل‌های خورده را توانست توسط کریستین استوانی جبران کند.

زیردریایی زرد با این برد 13 امتیازی شد و تا رده هشتم جدول صعود کرد . خیرونای 6 امتیازی هم از رده هفدهم جدول تکان نخورد.

در دیداری دیگر مالاگای قعرنشین میزبان تیم لگانس بود که تیم مهمان به برتری 2 بر صفر رسید.

گل‌های تیم مادریدی توسط پائولیستا در دقیقه 56 و اسزیمانوفسکی در دقیقه 78 زده شد تا لگانس با این پیروزی 2 بر صفر، 14 امتیازی شده و به رده ششم صعود کند.ضمن اینکه رکیو از مالاگا در دقیقه 81 از بازی اخراج شد.

مالاگای یک امتیازی هم در قعر جدول باقی ماند.


آخرین بازی شب سوم هفته هشتم لالیگای اسپانیا بین رئال بتیس و والنسیا انجام شد که 9 در این بازی گل رد و بدل شد و با برتری 6 بر 3 والنسیا در خانه تیم رئال بتیس به پایان رسید.

در این بازی، پس از اینکه کوندوگبیا در دقیقه 35، کودس در دقیقه 45، رودریگو در دقیقه 64و مینا در دقیقه 74، برای والنسیا 4 گل زدند، بتیس با 3 گل کمپل در دقیقه 79، سانابریا در دقیقه 81 و تیو در دقیقه 84 در آستانه جبران قرار گرفت اما زاتزا در دقیقه 88 و پریه‌را در دقیقه 94، 2 گل دیگر برای والنسیا به ثمر رساندند تا این تیم صاحب برتری 6 بر 3 شود. ضمن اینکه لئون در دقیقه 55 یک ضربه پنالتی بتیس را هدر داد.
والنسیا با این پیروزی 18 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. بتیس 13 امتیازی در مکان نهم قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید به ترتیب با 22، 17 و 16 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/
والنسیا با جشنواره گل به رتبه دوم لالیگا رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی کد خبر 846199 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد