Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@11:59:06 GMT

ماکرون: ترامپ «شیوه‌ بدی» را دنبال می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۹۷۸۸

ماکرون: ترامپ «شیوه‌ بدی» را دنبال می‌کند

رئیس‌جمهوری فرانسه با بیان این‌که موضع سختگیرانه همتای آمریکایی‌اش درقبال ایران «شیوه‌ای بد» است، گفت که به‌زودی به ایران سفر خواهد کرد. به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه تأکید کرد که فشارهایی، که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران استفاده می‌کند، ناکارآمد است و می‌تواند وضعیتی مشابه بحران کره‌شمالی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماکرون، که عصر یکشنبه با تلویزیون «تی‌وی‌1» فرانسه سخن می‌گفت، افزود: «به دونالد ترامپ گفته است سیاست سخت‌گیرانه‌اش در قبال ایران شیوه‌ای بد است... باید با ایران مذاکره کنیم و تحرکات آن را زیرنظر داشته باشیم.»

وی در پاسخ به سؤالی در مورد تاثیر شیوه رهبری «متغیر» دونالد ترامپ بر مسائل بین‌المللی، تصریح کرد که در این زمینه نگرانی ندارد و آمریکا را متحد کشور خود می‌داند.

رئیس‌جمهوری فرانسه با تأکید بر تعهد خود به حمایت از توافق هسته‌ای ایران، خاطرنشان کرد که به زودی به ایران سفر خواهد کرد.

تصمیم ترامپ به عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، نگران مقام‌های اروپایی را موجب شده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است

رئیس‌جمهور آذربایجان گفت: دستیابی به توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان تا نوامبر ممکن به نظر می‌رسد، حداقل توافق بر سر اصول اساسی واقع‌بینانه است.

به گزارش ایسنا، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان در سخنرانی خود در دانشگاه ADA در باکو گفت که جمهوری آذربایجان و ارمنستان درک مشترکی از نحوه شکل‌گیری یک معاهده صلح دارند، اما جزئیات هنوز مورد توافق قرار نگرفته است.

علی‌اف گفت: ما اکنون درک مشترکی داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد. ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم. البته، هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

رئیس‌جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد که باکو با برگزاری نشست وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان در قزاقستان موافقت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارمنستان: لفاظی های جمهوری آذربایجان مانع صلح است جمهوری‌آذربایجان: ارمنستان به اشغال قره‌باغ پایان دهد

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است