Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان برگزاری کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان از سوی حوزه هنری کودک و نوجوان منتشر شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حوزه هنری کودک و نوجوان با اهداف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و متعهد در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی با موضوع کودک و نوجوان، تولید طرح و ایده، تولید فیلم و انتشار مجموعه فیلم‌نامه فراخوان کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حوزه هنری کودک و نوجوان از فیلم‌نامه‌های برگزیده تولیدی در کارگاه پس از تایید نهایی انتشار مجموعه فیلم‌نامه در قالب کتاب، تقبل بخشی از هزینه‌های تولید فیلم، معرفی به موسسه سوره سینمایی مهر برای بررسی تولید برای آثار بلند سینمایی و کمک به اکران در برنامه‌های نمایش فیلم و ارسال به جشنواره‌های داخلی و خارجی حمایت می‌کند.

به هنرمندانی که دوره کارگاه را به اتمام برسانند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

فرم درخواست شرکت در کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی تکمیل و ارسال شود.
تقویم کارگاه:

ثبت‌نام اولیه، بررسی و مصاحبه: ۱۵ مهر لغایت ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶
شروع دوره و پایان دوره: آذرماه لغایت اسفندماه ۱۳۹۶
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه

علاقهمندان جهت دریافت فرم ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.artehran.ir مراجعه و اطلاعات خود را به آدرس ایمیل filmnamehkoodak@gmail.com ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان