Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روزنامه الریاضیه عربستان قیمت مهاجمان ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقایسه کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،روزنامه الریاضیه عربستان از مهاجمان ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماری کلی را ارائه داده است که جالب ترین بخش آن قیمت مهاجمان این ۴ تیم را بازار نقل و انتقالات و تفاوت فاحش میان آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه سعودی قیمت گاودین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس را یک میلیون یورو برآورده کرده است. در مقابل ادواردو، مهاجم برزیلی الهلال قیمت معادل ۴.۶ میلیون یورو دارد که بیش از ۴ برابر قیمت منشا است.

تیم شانگهای چین هم با داشتن هالک، مهاجم برزیلی که قیمتش ۴۰ میلیون یورو است فاصله نجومی با بقیه بازیکنان دارد. قیمت رافائل سیلوا، مهاجم برزیلی اوراوارد نیز ۹۰۰ هزار یورو است.

دیدار برگشت پرسپولیس با الهلال سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان شب گذشته پس از 34 پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: "بزنید بریم بچه‌ها..‌. 90 دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم."

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه 24 آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق