Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه حجت الاسلام سعید عابدی در حاشیه یادواره شهدای طلبه و روحانی شهر درچه در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای طلبه و روحانی به خصوص شهدای شهر درچه گفت: کلام را با پیامی از رهبر کبیر انقلاب آغاز می کنم که فرمودند صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر ارواح طیبه شهیدان خصوصا شهدای عزیز حوزه ها و روحانیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهر شاهد نمونه کشور درچه از 512 شهیدی که تقدیم انقلاب اسلامی کرده دارای 8 شهید طلبه و روحانی می باشد که در زمره آنها شهید نواب صفوی می باشد که همه آنان زندگی و مرگشان منشاء حرکت ، جوشش و حیات افراد و جوامع بوده و خواهد بود.

وی اظهار داشت: هرفعالیتی که به نام شهیدان و برای شهیدان انجام می شود باید از لحاظ کیفیت و شکوه بهترین باشد .

مسئول نمایندگی ناحیه درچه گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند برای شهدا بهترین کارها را انجام دهید زیرا آنها بهترین کار را کردند، اقدام به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی نمودیم و هدفمان از برگزاری این یادواره زنده نکهداشتن ارزشهای اصیل اسلامی نظیر: وحدت ، ولایت شناسی و ولایت مداری می باشد .

حجت الاسلام عابدی از دیگر اهداف خود را شناساندن منش روحانیت در مبارزات حق طلبانه ، دشمن شناسی و دشمن ستیزی ، بصیرت و هوشیاری دانست و گفت: وظیفه ما معرفی نقش روحانیت در روشنگری و هدایت مردم و تبیین آن به نسل های اینده می باشد.

در پایان امیدواریم بتوانیم با برگزاری یادواره ها یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگهداریم و از خداوند متعال می خواهیم همه ما را در مسیر حق طالبانه شهدا قرار دهد و به سرمنزل مقصود برساند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است