Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی رامندی رئیس مرکز فناوری ارتباطات سازمان ملی استاندارد گفت: ایران کشوری توسعه یافته است و تعامل سازنده ای در روابط بین الملل دارد که استاندارد سازی با عث قدرت بخشیدن واحد های تولیدی و صنعتی در رقابت تجاری بین الملل می شود.

وی افزود : شعار امسال روز جهانی استاندارد ،استاندارد شهرها را هوشمند می سازد است با هنرمندی یک گرافیست ایرانی این شعار در۱۶۳ کشور عضو ایزو اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فناوری ارتباطات سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: سنگ بنای پشرفت و توسعه کشور استاندارد است و برای اینکه از بازار رقابتی مطلوبی برخوردار شویم باید استاندارد سازی را لا زمه اول کار خود در صنعت و تولید بدانیم.

رامندی افزود: از ۱۳۰هزار واحد تولیدی در کشور ۲۵ هزار واحد شامل ۸۰۰ قلم کالا واجد شرایط استاندارد هستند

وی خاطر نشان کرد : در تلاشیم با استفاده از فضای مجازی استانداردها را به مدرسه و خانواده بیاوریم و افراد را با مدیریت استاندارد آشنا کنیم.

مدیر کل استاندارد گیلان نیز در این مراسم گفت :امسال ۲هزارو ۶۸۸بازرسی صنفی ۱هزارو ۵۰۰ بازرسی زمین ها و شهرها و ۱هزارو ۵۰۰ بازرسی از آسانسورها انجام شده است.

داریوش اشکانی‌پور از راه اندازی ۱۱دفتر استاندارد در گیلان خبر داد و افزود: این ۱۱دفتر در ۸ دانشگاه استان راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: دراین مراسم از ۴ واحد تولیدی نمونه استاندارد و ۱۱ مسئول کنترل کیفی تجلیل شد.

انتهای پیام/م.ع

تجلیل از واحد های تولیدی و کنترل کیفی نمونه استاندارد گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین