Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آنهایی که علیه افتخاری شعار می‌دهند مشخص هستند و می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت مهدی قائدی اظهار داشت: قائدی طبق نظر سرمربی با تیم امید‌ها تمرین می‌کند تا تکلیفش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او سن کمی دارد و باید خیلی چیز‌ها را بداند. سرمربی تیم خواسته که فعلا با تیم بزرگسالان تمرین نکند.

وی در مورد وضعیت استقلال تصریح کرد: در بازی با فولاد خوزستان در فاز دفاعی خوب کار کردیم که می‌تواند خبر خوبی باشد. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص انتخاب دستیار برای وینفرد شفر گفت: در حال حاضر میک مک درموت کنار سرمربی حضور دارد. او دستیار پیشین خود در تیم ملی جامائیکا را خواسته تا به تهران بیاید. میک در کنار استقلال بوده و می‌تواند به شفر کمک کند.

عبداللهی در واکنش به شعار شماری از هواداران علیه رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این افراد مشخص هستند و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. فقط هم از یک ردیف سکوها در ورزشگاه این شعار‌ها شنیده می‌شد که البته هواداران توجهی به آنها نداشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد