Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل مجمع نيروهاي خط امام(ره) رياست دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را نپذيرفت. حميد قزويني عضو شوراي مرکزي مجمع نيروهاي خط امام(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري تسنيم، با اشاره به اين موضوع که هفته گذشته حجت‌الاسلام هادي خامنه‌اي به عنوان رئيس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات انتخاب شد، اظهار داشت: آقاي سيد هادي خامنه‌اي کار خود را در اين شورا به عنوان رئيس آغاز نکرده و رياست اين شورا را نپذيرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پاسخ به اين سوال که دليل نپذيرفتن رياست شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات از جانب وي چه بوده؟ گفت: من را از پاسخ به اين سوال معاف کنيد، ولي اساسا رياست آن از ابتدا پذيرفته نشده بود.
به گزارش تسنيم، «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات» تشکيلاتي است که هماهنگي ميان احزاب اصلاح‌طلب را بر عهده دارد و رياست اين شورا هر سه‌ ماه يک‌ بار بر عهده يکي از احزاب است.
احزاب اصلاح‌طلب حاضر در اين تشکيلات عبارتند از مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم، انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها، انجمن اسلامي جامعه پزشکي، انجمن اسلامي مهندسان، انجمن اسلامي معلمان، مجمع نيروهاي خط امام(ره)، مجمع نمايندگان ادوار، حزب اراده ملت ايران، حزب اسلامي کار، حزب همبستگي، انجمن روزنامه‌نگاران زن، جمعيت زنان مسلمان نوانديش، خانه کارگر، حزب اعتماد ملي، مجمع دانش‌آموختگان ايران اسلامي، مجمع فرهنگيان، سازمان عدالت و آزادي، کارگزاران سازندگي، مردم سالاري و حزب جوانان ايران اسلامي.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس

«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بارزانی در توئیتی که همزمان به زبان کردی هم منتشر شد نوشت:

بە دیدار رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای در تهران شرفیاب شدم. در این نشست بر آمادگی و تمایل عراق و اقلیم کردستان جهت پیشبرد روابط همە جانبە با جمهوری اسلامی ایران تأکید نمودیم.

"متیو میلر" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این که چه نظری درباره سفر نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان به ایران دارد، گفت: ما مدام تشویق به تنش‌زدایی کرده‌ایم، اما نظری درباره این سفر به خصوص نداریم.


دیگر خبرها

  • دعوت جبهه پایداری به مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس
  • رقابت لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس
  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند