Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: تا این لحظه هیچ ارگانی به ما هیچ نشانه‌ای دال بر عدم صلاحیت «محمد سام» نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرشاد یکشنبه شب در نشست عمومی شورای شهر کرمان با اشاره به ارائه گزارش وضعیت شهرداری توسط سرپرست شهرداری در هفته قبل، تصریح کرد: در بین گزینه‌ها بهترین شخصی که توسط اعضای شورا تشخیص داده شد و شخصی که بتوانیم از این بحران عبور کنیم آقای سام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد یادآور شد: در تاریخ ۲۲ شهریور بعد از بیش از یک ماه تعمق و رایزنی و سنجیدن همه جوانب مسائل و قضایا، محمد سام با هشت رأی به‌عنوان شهردار انتخاب و به استانداری و وزارت کشور پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: در همان مقطع گواهی عدم سوءپیشینه انجام و برگه‌های مربوط تکمیل و به استانداری و وزارت کشور ارسال شد؛ در خصوص بازنشستگی سام و موضوع بیمه وی از تأمین اجتماعی استعلام شد که کتباً اعلام شد «با توجه به بررسی‌های به‌عمل‌آمده نامبرده بازنشسته نیست ضمناً پرینت سابقه فرد نامبرده به‌صورت پیوست ارسال می‌شود».

وی بیان کرد: امروز شورای شهر نامه‌ای از اداره کل شوراهای وزارت کشور دریافت کرد مبنی بر اینکه «وضعیت فعلی اشتغال وی بررسی و نتیجه را در اسرع وقت به این اداره کل ارسال کنید».

فرشاد عنوان کرد: دو مرجع بازنشستگی یعنی تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی هر کتباً استعلام را مبنی بر بازنشسته نبودن سام فرستادند و تلفنی هم دراین‌باره صحبت کردیم.

رئیس شورای شهر کرمان تصریح کرد: تا این لحظه هیچ ارگانی به ما هیچ نشانه‌ای دال بر عدم صلاحیت محمد سام نداده است.

وی تأکید کرد: مصلحت شهر را هم نمایندگان مردم شهر تشخیص می‌دهند، اگر دست‌های مرئی و غیرمرئی و افرادی آشکار و غیر آشکار به هر دلیلی انتخاب شورا را برنمی‌تابند نمی‌شود شهری را معطل بگذارند و همه ‌کارهای عمرانی تعطیل شود و وظایف معطل بماند تنها به خاطر اینکه انتخاب شورا را برنمی‌تابند.

وی ادامه داد: نمی‌شود ازیک‌طرف سازوکار شورا را بپذیریم و بعد هم خطی ترسیم کنیم که شورا در چارچوب آن حرکت کند یا نکند.

وی بار دیگر تأکید کرد: تا این لحظه مدعی هستیم اگر به هر دلیلی مصلحت هم نیست که تصمیمی گرفته شود باید ما قانع شویم تا شهری معطل نشود و موارد باید به‌صورت کتبی یا شفاهی و رسمی و غیررسمی اعلام شود.

رئیس شورای شهر کرمان بیان کرد: برخی اظهارنظرها و حرکت‌ها زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و همه باید برای باز کردن گره مشکلات مردم تلاش کنند.

فرشاد گفت: تا این لحظه موردی دال بر اینکه محمد سام صلاحیت لازم را برای شهردار شدن ندارد به دست ما نرسیده است و قانون می‌گوید باید همه‌کسانی که دست اندکار هستند برای تسریع این فرآیند کمک کنند تا مردم متضرر نشوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه