Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم با حضور دکتر غلامعلی حدادعادل در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با آغاز فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم 600 اثر در بخش شعر و 400 اثر در بخش داستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در روز چهارشنبه 26 مهرماه ساعت 9 صبح در محل مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا اظهار داشت: در بخش شعر 13 اثر و در بخش داستان نیز 7اثر توسط هیأت داوران پذیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی مربوط به استان‌های اصفهان و قم است عنوان کرد: در بخش بین الملل نیز از کشور امارات آثاری در بخش شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پذیرش شده است.

رسول کرمی ابراز کرد: علاوه بر سخنرانی دکتر حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و حضور شخصیت‌های برجسته کشوری مانند استاد سعید بیابانکی و استاد جواد محقق، در اختتامیه این جشنواره از 20 برگزیده تجلیل می‌شود.

وی با معرفی هییت داوران گفت: داوری آثار بخش شعر کلاسیک را مریم برزگر، علی سلیمانی، سعید بیابانکی، جواد محقق، داروی آثار بخش شعر سپید را محمد صارمی شهاب، محمد رضا عبدالملکیان، کمال شفیعی، داروی آثار بخش کودک و نوجوان را خانم مریم زرنشان، مسعود طاهری و داوری آثار بخش داستان کوتاه را نیز حمید حسام، بهناز ضرابی زاده و مرتضی فرجی برعهده داشتند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان افزود: در دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم محمدصارمی شهاب دبیری بخش شعر، علیرضا اکبری دبیری بخش داستان کوتاه، استاد جواد محقق دبیر علمی جشنواره، حسن کرمی‌نور دبیر اجرایی و زهرا اسلامی‌خواه نیز مسئولیت دبیرخانه را عهده‌دار بودند.

وی تصریح کرد: در حاشیه این مراسم از کتاب شعر حبیب حرم نیز با حضور مسئولان و چهره‌های برجسته کشوری رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر

دبیر جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی از برگزاری اختتامیه این بخش در دشتستان بوشهر با جضور برگزیدگان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد صدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش مدیحه سرایی و چاووشی خوانی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود در دشتستان بوشهر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال رایزنی با اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان من باب برگزاری فراهم کردن امکانات زیر ساختی برای مراسم اختتامیه است.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی بیان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات اختتامیه در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت این مراسم یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

صدری با بیان اینکه در هر صورت اختتامیه این مراسم در نیمه اول اردبهشت ماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: حدود 30 شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) ارسال کرده بودند که داوری این آثار در تهران با حضور هیات داوران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آقایان ایرج نعیمانی، کاوه خورابه و محمد غفور محمدزاده داوری این بخش از جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی تصریح کرد: با نظر هیات داوران و با توجه به اینکه کارهای ارسال شده نسبت به یکدیگر ارجحیت خاصی نداشت، تصمیم بر این شد که شرکت کنندگان به صورت رتبه بندی اعلام نشوند.

صدری اعلام کرد: در همین راستا با نظر هیات داوران، نفرات برتر به صورت برگزیده اعلام خواهند شد و جوایز برگزیدگان با یکدیگر برابر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی