Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان از برگزاری ویژه برنامه دهمین سالگرد تدفین شهدای غریب و گمنام دانشگاه اصفهان خبر داد.

محمد حسن سیوندیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به مناسبت دهمین سالگرد تدفین شهدای غریب و گمنام در این دانشگاه ویژه برنامه‌ای را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم با همکاری بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی، مجمع اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه ارج نهادن به مقام و منزلت والای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم زمینه ساز ایجاد دانشگاهی با تفکر انقلابی است، گفت: دانشجویان انقلابی دانشگاه اصفهان به رسم همسایگی با شهدای والامقام و گمنام دفاع مقدس یاد و خاطره این شهدا را زنده نگاه خواهند داشت.

وی ادامه داد: حضور شهدای گمنام در دانشگاه اصفهان سال‌هاست که سبب ایجاد نورانیت و فضای معنوی در این دانشگاه شده و برکت این شهدا همواره در فضای علمی و معنوی دانشگاه قابل مشاهده است.

سیوندیان پیرامون برگزاری این مراسم اظهار داشت: این مراسم از ساعت 19 روز سه‌شنبه با سخنرانی سردار عرب‌پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع)، روایتگری حاج محمد احمدیان از رزمندگان دفاع مقدس، مداحی مسعود پیرایش و حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس