Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:55:08 GMT

آمادگی شرکت توزیع نیروی برق مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۲۷۰۷

آمادگی شرکت توزیع نیروی برق مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: با توجه به طوفان احتمالی از عصر امروز دوشنبه تا بامداد سه شنبه تمامی کارکنان، پیمانکاران، اکیپ‌های عملیاتی، خودرو‌ها، انبارداران و همه معاونان و مدیران از بعدازظهر روز دوشنبه در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در صورت مشاهده مشکلی در بخش برق، به مناطق آسیب دیده، امدادرسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران به شهروندان توصیه کرد، چراغ‌های اضطراری محل سکونت و یا کار را شارژ کنند.

شهابی بر اطلاع رسانی از محل وقوع و نوع خسارت شبکه‌های برق به شماره ۱۲۱، صبوری مضاعف تا پایان طوفان، آماده کردن دیزل ژنراتور‌ها بخصوص در بیمارستان‌ها و مکان‌های حساس، همکاری و تعامل بیشتر با ماموران برق و آمادگی مازندران برای مقابله با پیامد‌های احتمالی طوفان و سیل تاکید کرد.

انتهای پیام/آ

آمادگی مازندران برای مقابله با پیامد‌های احتمالی طوفان و سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند

۳۹ شرکت دانش بنیان شامل ۲۲ شرکت نوآور و ۱۷ شرکت فناور برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کرده و غرفه گرفته‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 39 شرکت دانش بنیان شامل 22 شرکت نوآور و 17 شرکت فناور برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف اعلام آمادگی کرده و غرفه گرفته‌اند. 

این نمایشگاه در زمینی به مساحت 600 متر مربع در هتل ارم تهران برگزار می‌شود. برای برپایی این نمایشگاه 50 غرفه پیش بینی شده و 200 متر مربع پنل تخصصی ارائه دستاوردهای وقف در نظر گرفته شده است. 

هدف این نمایشگاه عرضه ظرفیتهای تجاری و اقتصادی در حوزه عمران، صنعت، تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره ور، فناوری های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته و دیگر حوزه‌های اقتصادی است. 

این نمایشگاه تاکنون سه دوره برگزار شده و شاهد موفقت نسبی آن بوده ایم که در نتیجه همکاری نزدیک سازمان اوقاف و امور خیریه با شرکتهای دانش بنیان بدست آمده است. 
چهارمین نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 9 تا 17 در هتل ارم تهران برگزار می شود.

همچنین گفتنی است که در جهت اعلام جزئیات برنامه این نمایشگاه نشست خبری تشریح برنامه‌های چهارمین نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در محل این سازمان برگزار می‌شود. 
نشست خبری تشریح برنامه‌های چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف (با محوریت شرکتهای دانش بنیان) با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. 
 
این برنامه از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان