Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@04:17:08 GMT

پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۲۷۵۹

پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

به گزارش ایلنا؛ مجتبی رنجبر گفت: در حال حاضر، موسسه نور با دارا بودن بیش از ۳۳۳ شعبه در سراسر کشور و اتصال به شبکه شتاب در حال فعالیت تحت نظارت بانک مرکزی است. این موسسه همچنین به سامانه‌های ساتنا، پایا و شتاب متصل است.

وی ادامه داد: ما در صورت های مالی خود دارای تراز مثبت بوده و جزو موسسات سودده محسوب می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه مالی نور از ادغام سه موسسه مالی کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان کویر یزد به وجود آمده و با عنایت خداوند و تلاش کارکنان توانستیم در سال های اخیر به تراز مالی مثبت برسیم.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور با رد شایعاتی مبنی بر فاقد مجوز بودن این موسسه، گفت: گواه ما سایت بانک مرکزی است. در حال تلاش هستیم تا بتوانیم موسسه را تبدیل به بانک اسلامی نور کنیم.

رنجبر با اشاره به افزایش سپرده گذاری در این موسسه افزود: خوشبختانه معوقات موسسه به حداقل رسیده و استانداردهای بانک مرکزی رعایت شده و شاهد افزایش سرمایه‌گذاری مردم در این موسسه هستیم. در حال حاضر در بین ۳۰ بانک و موسسه مالی کشور، از لحاظ منابع مالی در رتبه ۱۲ قرار داریم.

وی با اعلام اینکه سپرده‌گذاران این موسسه هیچ نگرانی بابت سپرده‌های خود ندارند، افزود: تمامی سود سپرده‌ها در زمان مقرر پرداخت شده؛ ضمن اینکه این مدت برای حمایت از تولید ملی و افزایش اشتغال جوانان طرح هایی برای پرداخت تسهیلات با سود کم به اجرا در آمده است.

به گفته رنجبر، تلاش‌ها برای افزایش حضور موسسه در تامین مالی پروژه‌های تولید ملی انجام شده و این موسسه آمادگی دارد از طرح‌ها برای تولید ملی حمایت کند. افرادی که در حوزه اشتغال‌زایی و تولید ملی فعال هستند می‌توانند از تسهیلات موسسه با سود کم استفاده کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، معاون پیشگیری بهزیستی گلستان گفت: این تسهیلات به مددجویانی پرداخت می‌شود که با کمک اداره کل فنی و حرفه‌ای، حرفه ایی آموخته اند.

عین علی کیا گفت: به این افراد تسهیلات اشتغال با بهره ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله داده می‌شود.

کیا افزود: ۳۳ مرکز برای ترک اعتیاد بخش خصوصی در گلستان فعال است که از این تعداد ۹ مرکز در گرگان قرار دارد.

کیا گفت: معتادان نیازمند نیمی از هزینه دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی را به صورت یارانه درمان در قالب یاری برگ دریافت می‌کنند.

او افزود: دو مرکز درمان و بازتوانی معتادان نیز در استان فعال است که یکی از آنها در توسکستان گرگان برای مردان و یک مرکز در گنبدکاووس برای زنان است که خدمات درمانی و اقامتی در آن رایگان ارایه می‌شود.

وی افزود: مدت زمان درمان برای معتادان بین یک تا ۳ ماه است.

کیا گفت: سم زدایی تحت نظر پزشک مرکز انجام می‌شود و در مراحل بازتوانی تیم روانشناسی ومددیاری، فرد را کمک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد