Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:12:19 GMT

مسعود فروتن و خاطره هایش به چشم شب روشن پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۳۳۷۳

مسعود فروتن و خاطره هایش به چشم شب روشن پیوست

یکشنبه شب مسعود فروتن مجری و کارگردان سرشناس تلویزیون اجرای بخش جدید این مجله شبانه با عنوان فرهنگ و خاطره را برعهده گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، امیر قمیشی تهیه کننده این برنامه در این باره توضیح داد: پس از پیوستن بیژن بیرنگ در بخش زندگی و اسماعیل غلامی پور در بخش جامعه شناسی شب گذشته نوبت مسعود فروتن مجری و کارگردان سرشناس تلویزیون ایران بود تا در آستانه یک سالگی «چشم شب روشن» همراه با نصرالله حدادی پژوهشگر اجرای بخش جدید این مجله شبانه را با عنوان فرهنگ و خاطره برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با نزدیک شدن به اول آبان و یک سالگی «چشم شب روشن» به مرور سایر بخش های جدید، مجری کارشناسان و آیتم های تولیدی به مخاطبان این مجله فرهنگی شبانه ارائه می شود.

قمیشی ادامه داد: همچنین با تغییرات و روتوش بخش دکور و گرافیک پس از یک سال سری جدید این برنامه با اجرای ماندگار محمد صالح علا به روی آنتن می رود.

این تهیه کننده یادآور شد: با توجه به تغییرات تدریجی و حین پخش برنامه، میان سری قدیم و جدید وقفه خاصی وجود ندارد و ضمن اعمال تدریجی تغییرات مصوب شورای سیاستگذاری برنامه، «چشم شب روشن» بدون توقف و تابع جدول پخش برنامه های شبکه چهار هر شب به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 23 روی آنتن خواهد بود.

انتهای پیام/

R1380/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال

نخستین تیزر فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی منتشر شد. محمدرضا فروتن، میترا حجار، آناهیتا درگاهی و سام درخشانی گروه بازیگران نیلگون را تشکیل می‌دهند. این فیلم قرار است از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور اکران شود.

به گزارش همشهری آنلاین، نیلگون محصول سال ۱۳۹۸ است که به دلایلی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسید. این فیلم داستانی عاشقانه درباره زندگی دختر و پسری جوان است که در مواجهه با مسایل مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار می‌گیرند و...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • (ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟