Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هنر عقیدتی سیاسی این است که دلها را به خدا نزدیک تر کند و گوهری بود که بعد از انقلاب نصیب نیروهای مسلح شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: حضور پررنگ عقیدتی سیاسی باعث شده ما امروز شاهد رونق مسائل اعتقادی و فرهنگی در پایگاه های نیروی هوایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

704

فرمانده نیروی هوایی عقیدتی سیاسی سرتیپ حسن شاه صفی نیروهای مسلح رونق مسائل اعتقادی ارتش سالروز تاسیس سازمان عقیدتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار داشت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم، از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همان طور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد، ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد، یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

کد خبر 6080708 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه