Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین حسنی روز دوشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: حدود هشت سال از تاسیس باشگاه می گذرد و در این مدت تنها حامیان واقعی تیم ما هواداران و اصحاب رسانه بوده اند.
وی با بیان اینکه نگاه حمایتی به تیم های ورزشی در کرمانشاه وجود ندارد، افزود: این در حالیست که در بسیاری شهرهای دیگر شاهد کمک های بسیار خوبی به تیم های ورزشی و خصوصا فوتبالی آن ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی ادامه داد: به عنوان نمونه شورای شهر رشت کمک یک میلیارد و 800 میلیون تومانی برای تیم لیگ برتری سپیدرود و 800 میلیون تومانی برای تیم لیگ دسته دومی داماش مصوب کرد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: تیم بعثت نه تنها از کمک های مادی محروم است بلکه از کمک های معنوی مسئولانش نیز برخوردار نیست و در زمان مسابقات خانگی شاهد خالی بودن جایگاه مسئولان هستیم.
حسنی همچنین با بیان اینکه استان کردستان به صورت جدی خواستار انتقال بعثت به این استان بودند، تصریح کرد: با این وجود حاضر نشدم تیم بعثت را از کرمانشاه خارج کنم.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز بعثت در تمامی رده های سنی فعالیت می کند و تاکنون نیز بازیکنان زیادی را تربیت و به جامعه فوتبال تحویل داده است.
حسنی گفت: هم اکنون نیز تیم های امید و بزرگسالان ما شانس بسیار زیادی برای لیگ برتری شدن و صعود به رقابت های لیگ آزادگان دارند.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه شرایط این تیم را مساعد ارزیابی کرد و گفت: وضعیت خوبی برای صعود داریم و امیدوارم در پایان فصل به هدف خود برسیم.
حسنی گفت: ترکیب تیم بعثت با میانگین سنی 21 سال بسیار جوان است و خوشبختانه بازیکنان با انگیزه ای نیز داریم، ضمن اینکه از 26 بازیکن تیم، 16 نفر آن ها را افراد بومی تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: در مجموع امسال تیم بسیار خوبی داریم و بسیار امیدوارم با کادر فنی خوبی که در اختیار داریم و همچنین نیروی جوانی و انگیزه بازیکنان بتوانیم امسال به لیگ یک صعود کنیم.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه از استاندار کرمانشاه به عنوان فردی ورزشی یاد کرد و گفت: بسیار امیدوارم با کمک های ایشان بتوانیم در لیگ 2 موفق شویم.
حسنی گفت: آقای بازوند زمانی که در استان های مرکزی و لرستان حضور داشت کمک های بسیار خوب و خدمات ارزشمند و ماندگاری به تیم های فوتبال آن شهر ارائه داد.
در پایان هفته ششم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با کسب 10 امتیاز در رده چهارم گروه سوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی

سخنگوی قوه قضاییه امروز پس از نماز ظهر و عصر با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی مستقیم به درخواست‌های مراجعان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این دیدار مردمی که با همراهی معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری انجام شد، به طور موردی با مراجعین گفت‌وگو و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها صادر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ