Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان شهرستان تفت نقش صداوسیمای مرکز یزد را در انعکاس عزاداری های حسینی در شبکه های ملی واستانی بی بدیل دانستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما

درنشست هم اندیشی خبرنگاران آزاد شهرستان تفت، نماینده مردم تفت ومیبد درمجلس شورای اسلامی نقش رسانه ملی در انعکاس رویدادها بی بدیل دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی برای رفع کمبود اعتبار این رسانه مساعدت خوبی داشته اما متاسفانه کافی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی فیروزآبادی باقدردانی ازصداوسیمای مرکزیزد برای پخش وانعکاس عزاداری های مناطق مختلف استان درشبکه های سراسری در محرم امسال خواستار پوشش کامل گیرنده های دیجیتالی در مناطق روستایی شهرستان تفت شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه تفت هم اقدام صداوسیمای مرکزیزد را درپخش عزاداری های استان ، اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه دانست.

زارع فرماندارتفت هم دراین نشست نیزبه پراکندگی مناطق روستایی تفت اشاره کردوگفت: خوشبختانه دریکی دوسال اخیربیشترمناطق روستایی این شهرستان با تخصیص اعتبارات صداوسیما زیرپوشش گیرنده های دیجیتالی قرارگرفته است.

مدیرکل صداوسیمای مرکزیزدهم بایادآوری نقش رسانه ملی دراطلاع رسانی پخش مستقیم عزاداری های محرم امسال راتوسط عوامل این مرکزبی نظیرخواند.

پهلوانیان خبرنگاران آزاد را نماینده صداوسیما درهرمنطقه دانست وبرتلاش خبرنگاران آزاد درانعکاس ظرفیتها و رویداهای مناطق خود تاکید کرد.

دراین نشست همچنین خبرنگاران مسائل ومشکلات خود را بیان کردندکه مدیرکل صداوسیماوفرماندارتفت برای رفع آنهاقول پیگیری دادند.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق در روستایی دورافتاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دوربین چشم و چراغ این هفته روایت مشق عشق معلمی است که هر روز به عشق دانش آموزان از شهر به روستا می‌آید.
۶۰ کیلومتری از مرکز استان یزد دور می‌شویم، به روستای صادق آباد تفت می‌رویم تا روایتگر حضور معلمی باشیم که چند سالی است، مشق عشق می‌کند.
روستایی کوچک در دل کویر، اما با آب و هوایی کوهستانی که دبستانی کوچک دارد. دبستان شهید دستغیب با ۶ دانش آموز.
خانم رمضانی، اینجا ۳ پایه را تدریس می‌کند. پایه اول، سوم و پنجم ابتدایی. او سختی راه را به جان می‌خرد و نه تنها معلمی بلکه برای دانش آموزان مادری می‌کند.
نکته قابل توجه، روش تدریس این معلم توانمند است، او با آخرین شیوه‌های تدریس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهد و معتقد است در هر شغل و هر لباسی که خدمت می‌کنیم اگر متعهد باشیم و عاشقانه کار کنیم، موفق خواهیم شد.
بیش از سه دهه از خدمت خانم رمضانی در کسوت معلمی می‌گذرد، اما چند ساعتی که در کنار او بودیم، با ذوق و شوق به دانش آموزانش آموخت. با آنها صمیمی شد و همچون مادر دل به دلشان داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه