Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:34:25 GMT

عقب‌نشینی نظامیان سعودی از جنوب عربستان+ نقشه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۶۴۳۷

نظامیان رژیم سعودی به دلیل شکست‌های پی‌درپی در مقابل نیروهای یمنی مجبور شدند از مناطق مرزی خود با کشور یمن عقب‌نشینی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مقام‌های آل سعود به نظامیان خود در مرزهای جنوبی با کشور یمن دستور داده‌اند تا پایگاه‌های خود را ترک کنند و به سمت مناطق شمالی مرز عقب‌نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های یمن اعلام کردند: نظامیان رژیم سعودی بعد از دستور مقام‌های آل سعود، بیشتر مواضع خود را در مناطق «نجران، عسیر و جیزان» واقع در جنوب این کشور ترک کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، مقام‌های سعودی شورشیان وابسته به «منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن را جایگزین نیروهای خود در مناطق مرزی کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رژیم سعودی به دلیل خسارت‌های سنگین واردشده به نظامیان خود طی چند هفته اخیر، دست به چنین اقدامی زده است.

نیروهای ارتش یمن با کمک رزمندگان مقاومت «انصارالله» طی چند روز اخیر موفق شدند با حمله گسترده خود علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی در منطقه مرزی «نجران»، صدها تن از نظامیان سعودی را کشته و زخمی کردند.

با آغاز حمله ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به کشور یمن، طی سه سال اخیر نیروهای یمنی موفق شدند علاوه بر کشته و زخمی کردن بیش از چهار هزار نظامی سعودی، بخش‌های وسیعی از جنوب عربستان را تحت سیطره خود دربیاورند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، وحیدی به مناطق سیل زده چابهار، کنارک، دشتیاری و زرآباد سفر و از نزدیک پیگیر مشکلات مردم مناطق سیل زده شد و گفت: امداد رسانی به ابن مناطق همچنان ادامه دارد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه