Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:02:58 GMT

خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور قم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۶۴۴۶

خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور قم

آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس، روز چهارشنبه 26 مهرماه جاری در دانشگاه پیام نور قم برگزار می شود.

به گزارش ایسنا آبر اساس آخرین هماهنگی انجام شده بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به عنوان دبیرخانه ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام استان با مسئولان شهر پردیسان و دانشگاه پیام نور مرکز قم، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 9:30 روز چهارشنبه 26 مهر از بلوار دانشگاه پیام نور(مقابل بوستان غدیر) به سمت دانشگاه برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدای بی‌نشان، 18 ساله مربوط به سال 61، عملیات محرم در منطقه شرهانی و 24 ساله مربوط به سال 63، عملیات بدر در شرق دجله می باشند.

از مجموع هشت پیکر مطهر شهیدی که روز پنجشنبه 20 مهر در قم تشییع شدند، سه شهید در مدرسه علمیه معصومیه و دو شهید نیز در شهر سلفچگان قم خاکسپاری شدند؛ یک شهید گمنام دیگر نیز در آمادگاه شهید فراشاهی ارتش تدفین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور شقر‌های مختلف مردم در شهر‌های دزفول و اهواز تشییع می‌شود.

حسن نورانی افزود: پیکر مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از حسینیه عاشقان ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پیکر مطهر شهید منصور پورعزیز پور محمدی فردا ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: شهیدان  عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرشان شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌