Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی طی احکامی جداگانه دو معاون مدیر کل در معاونت های امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی را منصوب کرد .

در متن این احکام آمده است:

سرکار خانم شهناز داودی

سلام علیکم

با عنایت به سوابق خدمت جناب عالی و پیشنهاد معاون محترم سیاسی اجتماعی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری به شماره پست ۱۲۶ - ۱۳ منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعالی و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظلله العالی» و سیاست های دولت تدبیر و امید و ارشادات معاونت محترم سیاسی اجتماعی موفق باشید.

شریعتی همچنین در حکم فرشاد اسکندری نیا، آورده است:

با عنایت به تجربیات جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم امنیتی و انتظامی شما را به عنوان معاون امور انتظامی و مرزی مدیر کل امنیتی و انتظامی ( ردیف 13-138 ) منصوب می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند منان و هماهنگی با مدیر کل محترم و بهره گیری از تجارب و ظرفیت های موجود در سایه همدلی و همکاری و در راستای سیاست های عمومی دولت در خدمت به مردم استان موفق و مؤید باشید .

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها