Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سردار پاسدار عبدالله خسروی و سید جاوید حسینی روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جاری در اراک تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه روح الله استان مرکزی، عزت‌الله نظم‌آبادی، مسئول روابط عمومی سپاه استان اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان والامقام مدافع حرم آل الله، سردار پاسدار عبدالله خسروی و سید جاوید حسینی روز پنج شنبه ۲۷مهرماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدای اراک به سمت گلزار شهدای این شهر اراک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهید حاج عبدالله خسروی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس بود که در دفاع از حریم آل الله در سوریه، روز ۲۲ مهرماه به مقام شهادت نایل آمد.

مسئول روابط عمومی روح الله استان مرکزی خاطرنشان ساخت: شهید سید جاوید حسینی نیز پنجمین شهید مدافع حرم اراک از تیپ فاطمیون است که به همراه شهید خسروی با حضور مردم ولایتمدار شهرستان اراک به خاک سپرده می‌شوند.

نظم آبادی ادامه داد: مراسم ختم این دو شهید نیز ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز پنجشنبه در مسجد سیدهای اراک برگزار می شود و همچنین شب قبل از تشییع و خاکسپاری، مراسم شبی با شهیدان در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت