Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:24:36 GMT

آتش‌سوزی واحد مسکونی در اهواز تلفات جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۸۱۸۰

آتش‌سوزی واحد مسکونی در اهواز تلفات جانی نداشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌سوزی واحد مسکونی در اهواز مهار شد و تلفات جانی نداشت.

مقصود حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شهروندان با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف در محور فلکه صبوری به سمت پل شهید هاشمی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت چهار دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند دو دستگاه خودرو به هم برخورد و باعث واژگونی و در عین حال مجروح شدن یک سرنشین شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش‌نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق‌شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: واژگونی سرعت بالا و عدم رعایت فاصله طولی خودرو ها علت وقوع این حادثه اعلام شده است.

وی در ارتباط با حادثه دیگر نیز عنوان کرد: با تماس به سامانه 125 این سازمان خبر آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی واقع در منطقه سیصد دستگاه اطلاع‌رسانی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با تمام امکانات اطفاء حریق و امداد و نجات به محل اعزام و چهار دقیقه بعد در محل حاضر بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و تیم اعزامی با تجهیزات تخصصی مورد نیاز حریق را اطفاء و دود ناشی از آتش سوزی را با فن‌های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌سوزی این واحد مسکونی توسط ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مهار شد و تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس