Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده معظم شهید شاخص مدافع حرم، محسن حججی دقایقی پیش با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، پدر، مادر و برادر شهید سر جدای مدافع حرم محسن حججی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با آیت الله شاهچراغی دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده سپاه استان سمنان، فرماندهان رده‌های مختلف سپاه سمنان، امام جمعه موقت سمنان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در این دیدار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده معظم شهید حججی و شهدای مدافع حرم استان سمنان قرار است تا ساعاتی دیگر در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان حضور یابند.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است

شهردار همدان حضور در کانون خانواده شهدا را افتخار دانست و گفت: بسیار خوشحالیم که میزبان شهدا و خانواده شهدا هستیم و ما هم به نوبه خود با خدمتگزاری باید قدردان خون شهدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمود مسگریان امروز _شنبه بیست و ششم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا بر گردن ما حق دارند و نباید فراموش شوند، اظهار کرد: امسال ما شاهد یک حرکت غرور آفرین در شهر بودیم و آن هم برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان بود که شهر ما بو و عطر شهدا را گرفت.

وی افزود: ثمره خون شهدا، جمهوری اسلامی است که با بهایی گران به دست ما رسیده و چه خوب که مردم ما با شرکت گسترده در انتخابات اخیر سرفرازمان کردند و مقام معظم رهبری هم شرکت در انتخابات را جهاد دانستند و این مشارکت به نوعی جهاد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر اهمیت و لزوم پیروی از راه امام، رهبری و شهدا ادامه داد: هر چه داریم از برکت خون شهدا است و شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان در برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان تمام توان خودشان را گذاشتند که اثرات و ثمرات خوبی بر جا گذاشت.

مسگریان ضمن تبریک روز شهردار و شهادت شهید مهدی باکری اضافه کرد: این روز را به سید مسعود حسینی شهردار همدان و همکارانشان تبریک می‌گوئیم و آرزومندیم ایشان در خدمتگزاری به مردم همدان موفق باشند.

در ادامه سید مسعود حسینی شهردار همدان حضور در کانون خانواده شهدا را افتخار دانست و اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که میزبان شهدا و خانواده شهدا هستیم و ما هم به نوبه خود با خدمتگزاری باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه امید است خون شهدا یاری‌گر ما در طی مسیر خدمتگزاری باشد، افزود: هر آنچه در شهر به ویژه در مباحث فرهنگی و مناسبتی رخ می‌دهد شهرداری به‌عنوان پشتیبان و کمک کننده حضور دارد.

شهردار همدان ادامه داد: همکاران ما در شهرداری در تمام حوزه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی هستند و در تمام رویدادهای مهم ازجمله برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان و ایام اغتشاشات پای کار بودند.

حسینی با بیان اینکه برگزاری شب‌های شیدایی آورده خوبی برای شهر داشت، اضافه کرد: بسیاری از دوستان دلی در این برنامه‌ها حضور داشتند و دستاورد دفاع مقدس و انقلاب همین ترویج فرهنگ رزمندگی و شهادت بود که ما را در عرصه خدمتگزاری یاری کرده است.

کد خبر 736810

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت قم تجلیل شدند
  • خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت قم تجلیل شدند
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • مسوولان دیلم با خانواده شهید «محمدرضا بازویی» دیدار کردند
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان| افطار مدافع قطری پرسپولیس کنار زمین/ عنایتی با پسرش به آزادی آمد
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است