Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه میاندوآب گفت: مدیران و فرهنگیان انقلابی می توانند فرزندانی جهادی مانند محسن حججی ها تربیت کنند و باید میدان را برای مدیران و فرهنگیان انقلابی باز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مقام شهدا، مقامی والا و بلندمرتبه است، افزود: باید وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را مطالعه کرده و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه بوسه به تابوت شهدا یعنی حسرت، گفت: رسم شهدا ولایتمداری واقعی است نه بازی با الفاظ و کلمات.

حسن زاده تصریح کرد: مومن واقعی هیچ وقت رنگ عوض نمی کند و روزی یک حرف و روز دیگر حرف دیگری نمی زند و ما نیز باید انسان ها را با حقیقت مقایسه کنیم و هر کسی هر حرفی زد مورد قبول نیست بلکه اگر مطابق با حق باشد، مورد قبول است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه زمان عوض می شود ولی عبرت ها نه، اظهار کرد: باید راه و رسم شهدا را بیاموزیم و به آن عمل کنیم و استفاده ابزاری از شهدا ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اگر به مانند شهدا عمل کنیم، باید مدافع مدیران انقلابی و جهادی و معلم انقلابی باشیم، افزود: انقلابی یعنی فدایی و رهرو شهید در عمل نه در شعار.

حسن زاده گفت: شیعه و مومن واقعی کسی است که هر لحظه رنگ عوض نمی کند و همواره رهرو ولایت و امام و شهدا بوده و قبل و بعد از انتخابات نیز یک حرف می زند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی حول محور ولایت، راه پیشبرد نظام اسلامی است، تصریح کرد: استقامت و جهاد در مقابل دشمنان خارجی و بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان داخلی، رمز پیروزی است.

وی با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش برای مدیران و فرهنگیان انقلابی میدان باز کنیم، اظهار کرد: مدیران و فرهنگیان انقلابی می توانند فرزندانی جهادی مانند محسن حججی ها تربیت کنند.

حسن زاده افزود: محسن حججی ها و شهید فهمیده ها هستند که این نظام را می توانند حفظ کنند نه آن خارج نشین هایی که شش ماه ایران هستند و شش ماه خارج از ایران.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود پاکدل، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در آئین معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده و از میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: این استان دارای شخصیت‌های مدیریتی، فرهیخته علمی است که در سطح کشور حضور دارند و خدمات آن‌ها به‌کل مردم ایران می‌رسد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم و آرزوی شهدای ما یا شهادت یا زیارت بود و امروز به برکت خون شهدا، زیارت حرم مطهر امام علی علیه‌السلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و دیگر ائمه میسر شده است.

وی در خصوص عملیات وعده صادق تصریح کرد: ۷۲ ساعت قبل از عملیات اطلاع داده‌شده بود و بیان داشتند چه درخواستی دارید تا شما از این عملیات منصرف شوید اما ایران از حق خود کوتاه نیامد؛ در این عملیات کشورهای زیادی از طرق مختلف به دنبال انصراف ایران بودند، اما در نهایت به همت سپاه پاسداران موشک‌های ایران از لایه‌های دفاعی عبور پیدا کرد و نقطه موردنظر هدف قرارگرفته شد که این موضوع باید قدر دانسته شود.

پاکدل با بیان اینکه در توجه به خانواده شهدا و ارج نهادن آن‌ها وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: ما در هر جایگاه و کسوت باید خانواده شهدا را تکریم کنیم.

وی افزود: طرحی با عنوان قوانین شناخت و همراه با محاسبه با بار مالی نوشته شد که اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: فقط در حوزه درمان بودجه ما از چندین وزارتخانه با ۱۸ هزار میلیارد تومان بیشتر است که بتوان بخشی از رنج و مشقت جراحات ناشی از دفاع مقدس جبران شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد و حجت‌الاسلام قدرت الله خرم‌روز به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کد خبر 751799

دیگر خبرها

  • نگاه ابزاری به زن و دختر را قبول نداریم
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی