Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کمک کمیته امداد امام خمینی ۷۰ زوج جوان شیرازی به خانه بخت رفتند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره کمیته امداد منطقه ۳ شیراز گفت: برای آغاز زندگی مشترک ۷۰ زوج تحت حمایت این نهاد امسال ۱۷۵ میلیون تومان پرداخت شد.
حسین بابایی افزود: در شش ماه گذشته ۹ نفر از پسران مددجو هم از کمک‌هزینه ازدواج بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، سقف پرداختی جهیزیه به نوعروسان را دو میلیون و ۵۰۰ تا سه میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: کمک‌هزینه ازدواج به پسران یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که در شش ماه گذشته بیش از ۲۰۲ میلیون تومان برای امر ازدواج جوانان هزینه شده است.
رئیس اداره کمیته امداد منطقه ۳ شیراز افزود: در شش ماه گذشته همچنین به سه نفر از زنان بی سرپرست تحت حمایت ، هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه برای ازدواج مجدد پرداخت شده است.
بابایی، تعداد نوعروسانی که در نوبت دریافت کمک‌هزینه خرید جهیزیه قرار دارند را ۳۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: برای کمک به این نوعروسان به ۸۵ میلیون تومان اعتبار نیاز است.
وی با دعوت از خیران و نیکوکاران برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند گفت: طرح کوثر یکی از طرح‌های کمیته امداد است که خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح نسبت به تهیه جهیزیه نوعروسان به‌صورت نقدی یا خرید کالا اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه آتش نشانان شیرازی برای امداد رسانی در بارندگی

هادی عیدی پور گفت: بارش باران از روز یک شنبه ۵ فروردین ماه در شهر شیراز آغاز و با تشدید بارش‌ها نیرو‌های آتش نشان در کنار سایر مجموعه شهرداری شیراز با استفاده از تجهیزات مختلف در آماده باش کامل هستند تا مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی را رفع کنند.

او عنوان کرد: همراه با بارش باران، وزش باد شدید منجر به سقوط چند اصله درخت در نقاط مختلف این کلانشهر شده است که اتش نشانان در حال انجام عملیات جابجایی و باز کردن مسیر هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنین به شهروندان هشدار داد که نکات ایمنی را در خصوص شرایط وقوع بارندگی شدید، رعایت کنند.

عیدی پور گفت: هنگام بارندگی از رفتن به کنار رودخانه‌ها، جوی‌های آب با فشار زیاد، مناطقی که سطح آب بالا می‌آید، جدا خودداری کنیم و هنگام رانندگی از محل‌هایی که توسط نیرو‌های امدادی مسدود شده است، عبور نکنیم.

رئیس آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه شهروندان نباید خودروی خود را در مسیر سیلاب متوقف کنند، گفت: اگر ماشین شما در آب‌هایی که به سرعت سطح آن بالا می‌آید گیر کرده است، فوراً آن را رها و محل را ترک کرده به نقطه مرتفع بروید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهداء جهیزیه به نوعروسان مددجو آبدانانی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • تلاش بی وقفه آتش نشانان شیرازی برای امداد رسانی در بارندگی