Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف با بیان اینکه ۹ موکب توسط این سازمان در عراق به منظور پذیرایی از زائران حسینی برپا می‌شود، گفت: ادارات‌کل اوقاف استانهای آذربایجان شرقی و زنجان در شهر سامراء و در جوار حرم امامین عسکریین، موکب برپا می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی درباره فعالیت‌های برون مرزی این ستاد در ایام اربعین اظهار کرد: در مجموع 9 موکب توسط این سازمان در عراق به منظور پذیرایی از زائران حسینی برپا خواهد شد؛ ادارات‌کل اوقاف استانهای آذربایجان شرقی و زنجان در شهر سامراء و در جوار حرم امامین عسکریین، موکبها را برپا خواهند کرد و مجموعاً 525 هزار وعده غذایی توسط ادارات اوقاف زنجان و آذربایجان شرقی بین زائران اربعین حسینی در شهر سامراء توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موکب اداره‌کل اوقاف زنجان هم با همکاری حسینیه اعظم زنجان در ورودی شهر سامراء و قبل از گیت ورودی حرم مستقر است، تصریح کرد: در این موکب به ‌دلیل گستردگی، 60 خادم به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند که در بین آنها تیم پزشکی هم حضور دارد.

مسئول محور عراق ستاد بعین سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه 9 موکب توسط سازمان اوقاف درعراق به منظور پذیرایی از زائران حسینی برپا خواهد شد، گفت: موکب اداره‌کل اوقاف زنجان روزانه 15 هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کند که در طی 20 روز حضورشان یعنی از پنجم ماه صفر تا 25 ماه صفر، نزدیک به 300 هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام موسوی متقی درباره فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف آذربایجان شرقی اردر ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: موکب این اداره‌کل در جنب حرم مطهر امامین عسکریین مستقر می‌شود و 15 هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کنند که طی 15 روز حضور این اداره‌کل در شهر سامراء در مجموع 225 هزار وعده غذایی بین زائران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

R1428/P1010114/S2,23/CT1 موضوعات مرتبط موکب تسنیم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق

چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.
 
کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق