Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه‌های مشهد همراه با سایر دانشجویان دیگر دانشگاه‌های کشور در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، دانشجویان دانشگاه‌های مشهد همراه با سایر دانشجویان دیگر دانشگاه‌های کشور در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمعات دانشجویی از دیروز در دانشکده منتظری، پیام نور، فردوسی و آزاد مشهد در حال برگزاری است و دانشجویان با برگزاری این تجمعات به عدم اعتماد به آمریکا تاکید کردند.

دانشجویان دانشکده منتظری مشهد روز گذشته بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در تجمعی ضد آمریکایی که توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی مقابل مسجد این دانشکده برگزار شد با سردادن «مرگ‌های بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از سخنان سخخیف ترامپ اعلام کردند.

در این تجمع جمعی از اساتید و مسئولین و دانشجویان شرکت کردند وعباس زاده از فعالین سیاسی سابق و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز به ایراد سخنانی پرداخت.

آتش زدن پرچم آمریکا در دانشگاه پیام نور مشهد

همچنین تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد ظهر دیروز در مقابل ساختمان شهدای هسته‌ای در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را نسبت به سخنان وی اعلام داشتند و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

تجمع اعتراضی با پلاکاردهای«استکبار انحلال سپاه را نخواهد دید» در دانشگاه فردوسی مشهد

در شب گذشته نیز دانشگاه فردوسی مشهد شاهد برگزاری تجمع دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام صالحی، مسئول نهاد رهبری در این دانشگاه در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ بود.


در این تجمع اعتراضی که در مقابل مسجد امام رضا(ع) بعد زا نماز مغرب و عشاء برگزار شد دانشجویان با شعار«مرگ بر آمریکا» و در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین«مردم ایران منتظر تصمیم عاقلانه شما هستند آقای روحانی»، «بازگشت به توان داخلی»، «استکبار انحلال سپاه را نخواهد دید» و «ما بر مسیر مبارزه با استکبار مستعد هستیم» بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران و به ویژه دانشجویان بر آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.

طنین«مرگ بر آمریکا در دانشگاه آزاد مشهد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در پاسخ به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا در محوطه این دانشگاه تجمع کرده و با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن ابراز کردند.
این تجمع که با سخنرانی حجت‌الاسلام مجید نصیری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مسجد دانشگاه همراه بود، دکتر ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همراه با معاونان و مدیران و استادان، کارمندان و دانشجویان واحد مشهدبا سردادن شعارهایی علیه سلطه گران بین المللی و استکبار جهانی از سخنان رئیس جمهور تندرو آمریکا اعلام انزجار کردند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای در این تجمع قرائت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل