Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده سینما در خصوص حواشی که برای اکران فیلم سینمایی «آینه بغل» به وجود آمده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به تجربه فیلمسازی خارج از کشور شاهد بودم تهیه‌کنندگان در همان ابتدای پذیرش فیلمنامه و همزمان با تولید فیلم، به فکر اکران آن هستند ما نیز طبق این اصل و از همان آغاز تولید، برای اکران «آینه بغل» برنامه‌ریزی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ابتدا تصمیم به اکران فیلم در نوروز داشتیم اما با توجه به حال بد اکران در پاییز و پیشنهادهایی که به ما ارائه شد، از اکران در نوروز صرفه نظر کردیم و اکران را به آذر ماه موکول کنیم تا توانسته باشیم به سهم خود برای این فصل سینما اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» بیان کرد: به شخصه چرخه سینما را فقط مختص بخش تولید نمی‌دانم و معتقدم سینمادار هم از این صنعت جدا نیست و باید به منافعی برسد.

سهراب‌پور گفت: هجمه‌های وارد شده به اکران فیلم «آینه بغل» را درک نمی‌کنم اما می‌دانم بخشی از آن به مشکلات تولید فیلم برخی از دوستان بر می گردد که می‌خواهند با هجمه به آثار دیگر، عدم کیفیت فیلمشان را بپوشانند، من می‌گویم اگر توانایی آن را دارد که در این مسیر فعالیت کند افکار و انرژی خود را برای تولید فیلمی با کیفیت بگذارد تا بعدا دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: اینگونه افراد باید بدانند به فیلمی که با مختصات خوب و بدون حمایت هیچ ارگان و یا نهادی تنها در بخش خصوصی تولید شده، هجمه وارد نکنند؛ چون اولا کار خودشان را زیر سوال می‌برند و دوم اینکه تبر به ریشه سینمای خصوصی زده‌اند چراکه سینما خصوصی می‌تواند چراغ سینما را با تولید آثار با کیفیت روشن نگه دارد.

تهیه‌کننده «ناردون» تصریح کرد: البته روی سخنم به سمت افراد با دغدغه اکران و دارای اثری با کیفیت نیست بلکه منظورم کسی است که قدم اول در اعتراض به اکران «آینه بغل» برداشت، فیلم این دوست، از کارگردانی بسیار ارزشمند برخوردار بوده اما خودش به عنوان تهیه‌کننده، با توجه به اینکه چارچوب و وظایفش را نمی‌داند و نتوانسته آن طور که باید مسئولیتش را انجام دهد کاری کرده تا اشکالات اثرش را با هجمه به دیگر آثار جبران کند.

تهیه‌کننده «آینه بغل» خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این بحث‌ها و گفتگوها منجر به تصمیمات تاثیرگذار در جهت رونق و حضور گرم مخاطب سینما شده تا از این بحران رها شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت