Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد احمدی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری مسابقه نقاشی دانش آموزی به مناسبت هفته بهداشت و روان با بیان این که این هفته بهداشت فرصتی مغتنم برای سنجش سلامت روان دانش آموزان است، افزود: آموزش و پرورش بهترین جایگاه برای سرمایه گذاری در امر بهداشت و سلامت از سنین کودکی فرزندان محسوب می شود و از این رو، اجرای برنامه های پیشگیرانه و آموزشی در این مجموعه از اهمیت خاصی در اعتلای بهداشت و روان جامعه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش جاسک نیز گفت:18 الی 24 مهرماه به نام هفته بهداشت روان نام گذاری شده است و به همین مناسبت ویژه برنامه‌ هایی در سطح واحدهای آموزشی شهرستان برگزار شد.
عیسی رخ سفید برگزاری مسابقه کتابخوانی بین مشاوران مدارس، مسابقه نقاشی بین دانش‌آموزان با موضوع بهداشت روان، برگزاری تریبون آزاد برای مشاوران به منظور بیان دغدغه‌ها و انتقادات و پیشنهادات در زمینه کاری، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه والدین از طریق آموزش والدین در زمینه شیوه‌های فرزندپروری، همسر‌داری با هدف ارتقای کیفیت زندگی دانش.آموزان را از دیگر برنامه های قابل اجرا در این هفته برشمرد.
در این مسابقه نقاشی دانش آموزی که به مناسبت هفته بهداشت و روان با شعار بهداشت و روان مدرسه کار آمد در ساحل پارک دولت شهرستان جاسک با حضور فرماندار،مدیر شبکه بهداشت،بهزیستی و آموزش و پرورش، به همت شبکه بهداشت برگزار شد به 20 دانش آموز مقطع راهنمایی جوایزی اهدا شد.
شهرستان جاسک با 58 هزار و 884 نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/7408
خبرنگار: حسن آتش زبان ** انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فاز دوم تحویل بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به بهزیستی

ایسنا/خوزستان رئیس بیمارستان سلامت اهواز از اجرای فاز دوم فرآیند تحویل و انتقال بیماران مزمن این بیمارستان به مراکز نگهداری بهزیستی خوزستان خبر داد.

دکتر عباس پزشکی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان سلامت اهواز یکی از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ۲۰۰ تخت در حال ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان استان است. در جلسه‌ مشترک با حضور معاون درمان دانشگاه، مدیر بیمارستان سلامت، مسئول سازمان بهزیستی خوزستان و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان، مقرر شد به منظور بهینه‌سازی بسترهای ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان، ترخیص بیماران مزمن بستری و انتقال آن‌ها به مراکز بهزیستی در دستور کار مدیریت اجرایی بیمارستان سلامت قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: فاز دوم انتقال بیماران مزمن با  تکمیل پرونده آن‌ها به مراکز نگهداری بهزیستی استان خوزستان آغاز شده و این فرآیند تا انتقال آخرین بیمار مزمن ادامه خواهد یافت.

رئیس بیمارستان سلامت اهواز گفت: این اقدام مشترک در راستای فعال کردن و استفاده بهینه از ظرفیت تخت‌های اعصاب و روان بیمارستانی و ارائه خدمات درمانی تخصصی به سایر بیماران حاد درگیر با بیماری‌های اعصاب و روان انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • مدیرکل پیشین درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سند سلامت روان ۱۰ سال در بند وزارت بهداشت
  • خدمات سلامت روان در مناطق سیل‌زده | یک بیماری جدی در جنوب شرق کشور داریم
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • اجرای فاز دوم تحویل بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به بهزیستی
  • خودکشی اصلی‌ترین علت مرگ‌های قابل پیشگیری در دنیا
  • اجرای برنامه سلامت نوروزی و رمضان در لرستان
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟