Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، این مراسم افتتاح کانون شهید اندرزگو بسیج رسانه استان قم که با حضور فرماندهان و مديران بسيج استان و جمعی از اعضاء كانون و بسیجیان فعال در حوزه رسانه برگزار شد.
مسئول بسیج رسانه استان قم هدف اصلی ایجاد كانون شهید اندرزگو را ایجاد تیم هاي توليد رسانه ای با تأكيد بر فضاي مجازي و خبرگزاري ها در میان بسیجیان پایگاه ها دانست و گفت: این افراد باید بتوانند به عنوان نیروی انسانی در حوزه جنگ نرم فعالانه حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمجید تناور افزود: در کانون شهید اندرزگو دوره های آموزشی در رشته های مختلف رسانه ای طراحی و برنامه ریزی شده است تا بسیجیان بتوانند چگونگی تولید محتوای رسانه ای را در فضای مجازی فرا بگیرند.وی ادامه داد: در حال حاضر چهار دوره آموزشی در حال برگزاری است و اميدوار هستيم تا پايان سال بتوانيم به بيش از 50 دوره آموزشي برگزار نماييم و به عددي نزديك به هزار نفر بسيجي آموزش ديده در اين زمينه برسيم.
در ادامه این مراسم دكتر محمد حسين فرج نژاد پژوهشگر و نویسنده حوزه رسانه به بیان نقاط ضعف و قوت غرب و ویژگی های تمدنی آن پرداخت.
لازم به ذكر است كه كانون شهيد اندرزگو دومين كانون بسيج رسانه استان قم مي باشد كه در سال جاري افتتاح شده وآغاز به كار كرده است. استان قم با وجو د اينكه تك شهر محسوب ميشود ولي بسيج رسانه قم تا كنون توانسته است 3 كانون تخصصي بسيج رسانه در این شهر راه اندازي نمايد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد