Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-19@07:05:00 GMT

دستگاه تولید سطل ماست ظروف یکبار مصرف

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۲۹۴۰

دستگاه تولید سطل ماست ظروف یکبار مصرف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید شرکت گاز فارس معارفه شد

ایسنا/فارس مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان فارس امروز، ۲۸ اسفندماه در محل این شرکت با حضور مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، معاون استاندار فارس، برگزار شد.

در این مراسم از زحمات علی اکبر میدان‌شاهی تقدیر و وحید بهفر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس معارفه شد. پیش از این میدان شاهی به عنوان مشاور استاندار فارس در امور انرژی معارفه شده بود.

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس در این مراسم گفت: توزیع متوازن انرژی زمینه‌ساز عدالت اجتماعی و افزایش رفاه جامعه است و نقش ارزنده‌ای در صیانت از محیط زیست و پاسداشت طبیعت دارد.

وحید بهفر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت گفت: امیدواریم با یاری پروردگار متعال و همیاری خانواده بزرگ و تلاشگر شرکت گاز استان فارس بتوانیم گام‌های ارزنده در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه برداریم.

وی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر میدانشاهی، مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان فارس به نیکی یاد کرد و افزود: پدیده‌های مثبتی نظیر رشد تولید، ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی با توسعه شبکه گازرسانی محقق می‌شود.

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهالی فرهیخته فارس را سعادتی بزرگ برشمرد و گفت: تغییر شیوه نگرش و تعالی اندیشه مقدمه تغییرات مثبت است و با هم افزایی می‌توان به اهداف بزرگی جامه عمل پوشانید.

بهفر نقش انرژی را در ایجاد تغییرات مثبت بی‌همتا ارزیابی کرد و افزود: استان فارس از قطب‌های مهم فرهنگی کشور است و باید در راستای تحول از اقتصاد کشاورزی به سمت و سوی اقتصاد صنعتی و گردشگری گام برداشت.

وی در ادامه از سیاستگذاری بر مبنای برنامه‌ریزی‌های کاربردی خبر داد و افزود: ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی یکی از مباحث مهم حوزه انرژی است که باید به مباحث آن توجه ویژه‌ای مبذول داشت.

بهفر با تاکید بر این موضوع که افزایش تولید یک سویه و بدون پشتوانه فرهنگی و آموزشی جوابگو نیست، تصریح کرد: امروزه آمار تولید گاز طبیعی در کشور بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز می‌رسد و این در حالی است که با استانداردهای جهانی مصرف فاصله داریم.

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه مصرف انرژی مخاطرات محیط زیستی به دنبال دارد، گفت: بهترین راه برای غلبه بر چالش‌های حوزه انرژی، مدیریت مصرف است.

به گفته این مقام مسئول، شرکت گاز استان فارس به صورت موثر بر بهینه‌سازی مصرف انرژی متمرکز خواهد شد و اقدامات ویژه‌ای در چارچوب‌های نظام مند و فرادستگاهی دنبال می‌شود.

بهفر در بخش دیگری از سخنانش تکریم ارباب رجوع را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت گاز استان فارس برشمرد و اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم را در چارچوب‌های قانونی در اولویت قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس در ادامه به موقعیت استراتژیک کشور در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: در بحبوحه یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم و حوزه انرژی نقش مهمی در این عرصه دارد.

 بهفر با بیان اینکه رخوت در بخش اجرایی کشور گناهی نابخشودنی است، بیان کرد: باید در میدان عمل به خدمت جهادی و خستگی‌ناپذیر همت گماشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این نوع لبنیات ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد
  • مدیرعامل جدید شرکت گاز فارس معارفه شد
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند
  • خوردن ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد
  • خوردن ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد
  • شیر و ماست خواب‌آور هستند؟
  • توصیه‌های بهداشتی برای خرید و نگهداری ماهی قرمز
  • کولر‌های گازی تا ۹ برابر کولر‌های آبی مصرف انرژی دارند
  • کشف بقایای بندرگاه باستانی در اعماق دریا
  • (تصاویر) فوت‌وفن‌های چیدمان سفره هفت سین برای نوروز ۱۴۰۳