Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج فرهنگیان و دانش آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بسیج فرهنگیان و دانش آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمددر بیانیه خود آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

....
نقش ارزشمند و بی بدیل سپاه پاسداران، این نهال برآمده از انقلاب اسلامی ایران با فرماندهی هوشمندانه ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به عنوان رکن اقتدارکشور، دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس، مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری در هر نقطه از عالم و برقراری امنیت برهیچ کس پوشیده نبوده و خاطرات افتخارآمیز ودلاوری های این سبزپوشان حریم ولایت در دوران طلایی دفاع مقدس و نیز سازندگی کشور در تاریخ زرین این مرز و بوم ثبت و ضبط است.
فرمایشات امام راحل (ره) که :"اگر سپاه نبود کشورهم نبود"، "ای کاش من هم یک پاسداربودم"بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پاسداری و حراست از انقلاب تاکید می نماید و بدون شک، ایمان، روحیه انقلابی و ولایتمداری در این فرزندان مخلص و متعهد توانسته است در برهه های خطر و عرصه های مختلف تاریخی، بحران ها و تهدیدات داخلی و خارجی را به شکست بکشاند.
لذا ما فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی همگام و هم صدا با مردم شریف ایران و دیگر اقشار مختلف جامعه، ضمن محکوم کردن سخنان سخیف و بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که نشان از هیمنه پوشالی قدرت های استکباری و ضعف و زبونی آنان از اقتدار این نهاد انقلابی و وحدت ملت شریف ایران می باشد، حمایت قاطع خود را ازسپاه پاسداران، حول محور ولایت فقیه، آرمان های امام راحل(ره) و شهدای والامقام اعلام می داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران و جان بر کفان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه‌ی عظیم الهی و مکتبی، به اضافه ی نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج سازندگی یکی از فصل‌های درخشان بسیج است.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

کد خبر 6084007

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است