Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون عمرانی استانداری تهران از تکمیل و تحویل 26 هزار واحد مسکن مهر به مردم در 2 شهر پرند و پردیس تا ابتدای فصل زمستان خبر داد. حسن کرمی عصر دوشنبه در حاشیه شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان تهران در سالن اجتماعات استانداری به خبرنگار ایرنا گفت: کار اتصال انشعابات آب، برق و گاز 26 هزار واحد مسکن مهر در 2 شهر پردیس و پرند آغاز شده و تا پایان فصل پاییز به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکمیل مراکز آموزشی و مدارس در حال ساخت این 2 شهر را نیز از اولویت های استانداری تهران عنوان و تصریح کرد: به محض تکمیل بنای این مراکز کار اتصال انشعابات آب و برق آنها آغاز می شود تا برای سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری و استفاده دانش آموزان شود.
به گفته کرمی، تلاش دولت بر این است که تا پایان سالجاری تمامی مسکن های مهر استان تهران آماده بهره برداری و کلید آن به مردم تحویل داده شود.
وی هدف از برگزاری این جلسه را حل مشکلات پروژه مسکن مهر در شهرهای پردیس و پرند عنوان کرد و ادامه داد: استاندار جدید تهران نیز در این جلسه حضور یافت و در جریان روند ساخت و تحویل پروژه مسکن مهر استان قرار گرفت.
معاون عمرانی استاندار تهران به مصوبات این جلسه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه(26 و 27 مهر) این هفته تیمی متشکل از مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران برای بررسی و رفع مشکلات پروژه مسکن مهر به 2 شهر پردیس و پرند اعزام شوند.
شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار جدید تهران و مدیران دستگاه های اجرایی استان عصر دوشنبه در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام