Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طلب بالای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بیمه، دریافتی پرسنل بخش بهداشت و درمان را به طور جدی تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا مرادی امروز دوشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت: بخش بهداشت و درمان حوزه ای فراگیر و گسترده بوده و به تبع حساسیت و اهمیت آن چالش های پیش رویش نیز پیچیده و عدیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: آنچه برای پیشبرد این حوزه اهمیت دارد همدلی، هم افزایی و همگرایی همگی مسئولان است.

مرادی بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت پذیرفته است

وی گفت: خدمات بخش بهداشت و درمان کلی و همه گیر بوده و باید تمامی مردم به یک نسبت و عادلانه از آن استفاده کرده و در آن سهیم باشند.

مرادی با اشاره به اینکه کمبود نیروی متخصص محدود به استان نبوده و یک چالش و مسئله کشوری است، گفت: طلب بالای دانشگاه از بیمه، دریافتی پرسنل بخش بهداشت و درمان را شدیدا تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: تلاش ما ارائه خدمات مطلوب و حداکثری با توجه به منابع و امکانات موجود است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ سه نفر از سرنشینان لنجی که در جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، حسین قاسمی عصر پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود که در پی آن سه نفر فوت و هفت نفر دچار سوختگی با درجات مختلف شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند و تحت درمان هستند، گفت: متاسفانه یکی از مصدومان دچار سوختگی بیش از 70 درصد شده که جهت درمان به بیمارستان شیراز اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: فوتی‌های این حادثه در محل آتش‌سوزی لنج جان خود را از دست دادند و هم اکنون دو مصدوم با 50 درصد، سه مصدوم با 15 و 10 درصد، یک مصدوم با 20 درصد سوختگی بستری هستند.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد