Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات متناقض دانشجویان و مسئولین دانشگاه خلیج فارس بوشهر در خصوص امکانات رفاهی که در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. شیرزادی معاونت امور دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در سال تحصیلی جدید 2 خوابگاه با ظرفیت های 120 نفر برای پسران و 130 نفر برای دختران به ظرفیت خوابگاه های دانشگاه اضافه گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: سال های گذشته دانشجویان ورودی جدید دو ترم اول خود را در خوابگاه خودگردان سپری می کردند. اما اکنون همه نودانشجویان روزانه در خوابگاه دولتی اسکان یافته اند.

ایشان درخصوص وضعیت خوابگاه های قبلی دانشگاه نیز افزود: همه خوابگاه ها در تابستان سال جاری تعمیر شده اند اما ممکن است هنوز برخی اشکالات جزیی وجود داشته باشد.

شیرزادی با مطلوب بیان کردن وضعیت سلف دانشگاه ادامه داد: امسال سلف دانشگاه دو منویی شده و بر کیفیت غذاها اضافه شده است. بنده خودم هم از همین سلف و درکنار دانشجویان غذا میخورم.

لازم به ذکر است این اظهارات معاونت دانشجویی دانشگاه خلیج فارس در حالی است که در روزهای گذشته دانشجویان این دانشگاه اعتراضات شدیدی نسبت به امکانات رفاهی دانشگاه ازجمله شرایط نامطلوب خوابگاه های آن داشتند.

از همین رو ضمن تاکید مسئولین بر تعمیر و بازسازی خوابگاه ها در تابستان گذشته، دانشجویان معترض دانشگاه خلیج فارس بوشهر با ارسال عکس هایی، ما را در جریان وضعیت خوابگاه های خود قرار دادند. این عکس ها را در پایین مشاهده می کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز مواج شدن غرب خلیج فارس

ایسنا/خوزستان اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی بارش باران و رعد و برق در غرب خلیج فارس هشدار سطح قرمز صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در هشدار سطح قرمز امروز (۲۷ اسفندماه) اداره‌کل هواشناسی خوزستان، از اواخر روز دوشنبه (۲۸ اسفندماه) وزش باد و باد لحظه‌ای قابل توجه در غرب خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا اواخر روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

همچنین از اواسط روز سه‌شنبه تا اواسط روز چهارشنبه اول فروردین‌ماه، غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود از اواخر روز دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه بارش باران و رعد و برق در سواحل خوزستان رخ دهد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان تمدید شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ اسفند
  • حمله هندو‌های تندرو به دانشجویان مسلمان در هند
  • هشدار قرمز مواج شدن غرب خلیج فارس
  • افزایش ارتفاع موج در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر
  • ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ببینید | تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس