Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غریبی مسئول انجمن جانبازان قطع عضو فارس در نشست هم اندیشی جانبازان قطع عضو گفت: مهمترین مشکل جانبازان قطع عضو بهداشت و تامین دارو و عصا و ویلچر است.

وی افزود: بسیار از جانبازان برای کوچکترین وسیله درمانی باید ماه‌ها در تهران پیگیر باشند.

کریمی مدیر کل حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با بیمه دی، درخواست دارو‌های خاص جانبازان از طریق سامانه اینترنتی ثبت می‌شود تا جانبازانی که دسترسی برای آن‌ها مشکل است، در کوتاه‌ترین زمان دارو را درِ منزل تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با بیان اینکه این طرح تا ۱۰ روز آینده عملیاتی می‌شود، بیان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از مشکلات جانبازان برطرف می‌شود.

رضایی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: نگاه مجلس به جانبازان نگاه ویژ‌ه‌ای است و برای رفاه آن‌ها با هماهنگی مجلس و دولت تسهیلات ویژ‌ه‌ای پیش بینی شده است.

پژوهش، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس هم از تشکیل کارگروه برای حل مشکل جانبازان خبرداد و تصریح کرد: تاکنون دو جلسه با حضور استاندار فارس، مسئولان بنیاد شهید و نماینده جانبازان تشکیل شده که دستوراتی برای تامین مسکن و رفع مشکلات بهداشتی آن‌ها صادر شده است.
انتهای پیام/ر

رفع مشکلات بهداشتی جانبازان قطع عضو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر