Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پارس جنوبی، دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دشتی و امید سینگ، دو مهره هجومی پارس جنوبی در هفته‌های اخیر دچار مصدومیت شدند. همین موضوع سبب شد که این دو بازیکن نتوانند در دیدار تیم خود مقابل تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر به میدان بروند.

پس از بررسی‌های پزشک پارس جنوبی مشخص شد که دشتی به بازی هفته دهم شاگردان تارتار مقابل ذوب‌آهن هم نمی‌رسد، اما هنوز مشخص نیست که امید سینگ می‌تواند در این مسابقه به میدان برود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پارس جنوبی، ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P1010110/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد