Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن پورمقدم مدیر جهاد کشاورزی نوشهر گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های حمایتی جهاد کشاورزی تخصیص یارانه به نهاده‌های تولیدی است تا شاهد توسعه صنعت دامپروری با هزینه کمتر باشیم.

وی افزود: سهمیه سبوس یارانه دار این شهرستان توسط چهارکارگزار و با نظارت این مدیریت بین دامداران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر گفت: ۳۰۰ تن سبوس گندم یارانه‌دار پارسال بین دامداری‌های این شهرستان توزیع شد.

حسن پورمقدم افزود: در بخش صادرات محصولات کشاورزی، ۲ هزار و ۱۲۰ گلدان گل و گیاه زینتی از بندر شهرستان نوشهر به خارج از کشور صادر شد.

وی گفت: در بخش واردات نیز پس از بازدید و تست‌های آزمایشگاهی، مجوز تخلیه محموله‌های وارداتی شامل ۲ هزار و ۹۹۲ تن گندم خوراکی، ۳۹ هزار و ۳۸۱ تن جو دامی، ۸ هزار و ۸۰۶ تن ذرت دامی و ۸ هزار و ۶۹۶ چوب مترمکعب صادر و از این بندر ترخیص شد.

وی افزود: ترانزیت ۶۳ تن کشمش از کشور افغانستان به روسیه از دیگر فعالیت‎های واحد قرنیطنه نباتی این مدیریت مستقر در بندر نوشهر در شهریور امسال بود.

انتهای پیام/آ

توزیع سبوس یارانه‌ای در دامداری‌های نوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد