Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه اين هفته نود با يادآوري بازگشت‌ها و بردهاي خاطره‌انگيز آسيايي گذشته پرسپوليس اشاره داشت ممکن است اين تيم بتواند در ديدار برگشت مقابل الهلال عربستان به موفقيت برسد.
به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(بيست و چهارم مهرماه) از ساعت 22:42 آغاز شد که مسابقات ليگ برتر در هفته نهم، ديدار تدارکاتي ايران برابر روسيه و عملکرد ملي پوشان فوتبال نوجوان ايران در جام جهاني مورد بررسي قرار گرفت؛ همچنين عادل فردوسي‌پور با عباس چمنيان گفت‌وگويي تصويري داشت و علاوه بر آن به آينده ناموفق برخي ستاره‌هاي سابق تيم ملي نوجوانان ايران اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* نظرسنجي
مخاطبان برنامه نود مي‌توانند نتيجه بازي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا بين الهلال عربستان و پرسپوليس ايران را با ارسال يکي از گزينه‌هاي «برد پرسپوليس»، «تساوي» و «برد الهلال» انتخاب کنند.

* آنچه در برنامه نود امشب مي‌بينيد:
- توقف استقلال در نخستين مسابقه با شفر؛ بازگشت پرسپوليس به اوج و حواشي درگيري در تمرين تراکتور
- درخشش بي‌سابقه تيم نوجوانان ايران در جام جهاني در و نگاهي به نسل‌هاي قديمي اين رده که فراموش شدند.
- نگاهي به بازگشت‌ها و پيروزي‌هاي خاطره انگيز تاريخ پرسپوليس در آستانه جدال با الهلال عربستان.
* گزارشي از ديدار تدارکاتي تيم ملي ايران مقابل روسيه و گفت‌وگو با مرتضي پورعلي‌گنجي، مهدي ترابي، سعيد آقايي و وحيد اميري که رضايت کامل از اردوي آماده‌سازي اخير ايران داشتند، پخش شد.
* آناليز برنامه نود
در اين بخش به عملکرد بازيکنان تيم ملي ايران در مسابقه دوستانه با روسيه پرداخته شد که در آن به پرسينگ بازيکنان ايران از خط حمله، هماهنگي بالاي مهدي طارمي و سردار آزمون که در هفت گل در پنج بازي براي ايران به همراه داشته، نمايش مثبت سعيد عزت‌اللهي در بازي‌سازي از راه دور و همچنين ضعف در کناره‌هاي خط دفاعي اشاره داشت.
* به مناسبت بازي برگشت پرسپوليس مقابل الهلال در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا و همچنين بيست و ششم مهرماه، سالروز برد پرسپوليس برابر المحرق بحرين و قهرماني در رقابت‌هاي جام در جام آسيا آيتمي از بازگشت و پيروزي‌هاي تاريخي اين تيم در مسابقات آسيايي و ديدارهاي تاريخي با الهلال عربستان پخش شد.
بازي هاي خاطره انگيــز آسيايي پرسپوليس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901597

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!