Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمندی بلغارستانی به نام نونا آتاناسووا به دلیل علاقه بسیار زیادی که به طبیعت دارد ، در جدیدترین پروژه هنری خود به ساخت مجسمه سیمی حیوانات با مفتول های بی مصرف پرداخته و با انتشار تصاویری از آن ها در شبکه های اجتماعی نظر علاقه مندان زیادی را به این سبک از مجسمه ساز ی جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند در مورد آثار خود می گوید : من همیشه مسحور طبیعت بوده ام و هنگام کار کردن با موادی همانند کاغذ و فلز، بدون بیان هیچ کلمه ای با خودم با صدای بلند حرف می زنم. ساخت هر کدام از این مجسمه ها به ساعت ها زمان نیاز دارد و من با اشتیاق و علاقه فراوان به تولید مجسمه های شخصیت های افسانه های یونانی ادامه می دهم.

در ادامه با هم تصاویری دیدنی از مجسمه سیمی حیوانات ، ساخته شده توسط نونا آتاناسووا هنرمند بلغارستانی را تماشا می کنیم.

منبع:برترین ها

انتهای پیام/

تصاویری دیدنی از مجسمه سیمی حیوانات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد

حیوانات کوچولو همیشه می‌توانند دلمان را ببرند و ذوقمان را بیدار کنند. دیدن آن‌ها درحال بازی و کشف دنیای اطرافشان و حتی وقتی آهسته در حال استراحت هستند، لذت‌بخش است.

به گزارش زومیت، چه یک بچه لاما که با ذوق به دوربین نگاه می‌کند یا بچه فکی که با چشمان شبیه گربه چکمه‌پوش به بالا خیره شده است، چیزی در مورد بچه‌های حیوانات وجود دارد که همه‌ی ما را به خود جذب می‌کند. جذابیت و خواستنی‌بودن بچه‌ها، حربه‌ای است که طبیعت برای بقا و ادامه‌ی تولید مثل به‌کار برده است؛ طبیعت نقطه ضعف ما را خوب می‌داند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • مجسمه‌ها هم سلفی می‌گیرند؛ متفاوت و فناورانه! (+تصاویر)
  • بازگشت مجسمه سر فرعون به مصر
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم