Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پرسپوليس در شرايطي مي‌تواند رؤياي خود را در ليگ قهرمانان ثبت کند که به حضور در فينال و بازگشت بزرگ خود باور داشته باشد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، مأموريت غيرممکني در فوتبال وجود ندارد. هر چقدر هم شانس کمي داشته باشيد، هيچ چيز غير ممکن نيست. رؤيايي در کار نيست و نمي‌خواهيم مقايسه نامربوط انجام دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط مثال‌هايي در فوتبال وجود دارد که مي‌تواند پرسپوليس را به حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا اميدوار کند. حتي با وجود شکست 4 بر صفر در بازي رفت، نمي‌توان گفت شانس پرسپوليس براي صعود صفر است، چون اگر شانس صعود صفر بود، اصلاً بازي برگشتي انجام نمي‌شد. بازي برگشت، براي برگشت است. براي يک بازگشت بزرگ يا آنطور که هواداران بارسلونا به خوبي آن را حس کردند، بازي برگشت يعني يک «کامبک» بزرگ.
بارسلونا در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در فصل قبل، در بازي رفت مقابل پاري‌سن‌ژرمن با نتيجه 4 بر صفر شکست خورد. هيچ‌کس اميدي به صعود بارسلونا نداشت، آن هم با ستاره‌هايي که در تيم پاريسي حضور داشت، اما بارسلونا ستاره‌هاي به مراتب بزرگ‌تري داشت. ستاره‌هايي بزرگ که يک کامبک بزرگ را رقم زدند. آبي‌اناري پوشان بازي برگشت را 6 بر يک به سود خود خاتمه دادند تا صعودي رؤيايي به نيمه نهايي ليگ قهرمانان داشته باشند. در همين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانانان آسيا و در مرحله يک چهارم نهايي، گوانگژو اورگراند خارج از خانه با نتيجه 4 بر صفر مقابل شانگهاي SIPG تن به شکست داد. در بازي برگشت عملاً اميدي به پيروزي نداشت، اما شکست 4 بر صفر را جبران کرد هرچند در پنالتي از صعود بازماند، اما نشان داد که در فوتبال مي‌توان برگشت.
قرار نيست راه دور برويم. قرار نيست پرسپوليسي‌ها با تاريخ ديگر باشگاه‌ها براي بازي برگشت مقابل الهلال اميدوار باشند. تاريخ باشگاه پرسپوليس پر است از اين برگشت‌ها. برگشت در دربي 74 در 10 دقيقه آن هم با 10 بازيکن. پرسپوليسي که توانست شکست 2 بر صفر در دربي را با پيروزي 3 بر 2 عوض کند. پرسپوليسي که در همين بازي برگشت مقابل الاهلي عربستان و در شرايطي که عملاً تيم عربستاني ميزبان بود، با 10 بازيکن 3 بر يک پيروز شد تا وقتي کسي اميدي به صعود پرسپوليس به نيمه نهايي نداشت، شاگردان برانکو کاري کنند، کارستان. اگر چشم روي اين بازي‌ها هم ببنديم، پرسپوليس سال 1375 و در مرحله يک هشتم نهايي جام باشگاه‌هاي آسيا در بازي رفت 3 بر صفر مقابل آليماي قزاقستان شکست خورد. آن زمان هم اميد کمي براي صعود پرسپوليس به مرحله بعدي وجود داشت، اما سرخپوشان با نتيجه 5 بر صفر پيروز شدند تا راهي مرحله بعدي شوند.
حالا پرسپوليسي‌ها کاري سخت در پيش دارند. مأموريتي غير ممکن که غير ممکن نيست، چون هيچ چيزي غير ممکن نيست. پرسپوليسي‌ها مي‌توانند براي هواداران خود رؤيا بسازند. مي‌توانند يک «کامبک» بزرگ داشته باشند و شکست 4 بر صفر در بازي رفت را جبران کنند. پرسپوليس در بازي رفت پرسپوليس نبود و اين را همه ديدند. تيمي که در آستانه بازي مهدي طارمي را از دست داد، سيدجلال حسيني به بازي نرسيد، اوضاع روحي تيم مناسب نبود و همه چيز دست به دست هم داد تا شاگردان برانکو شکستي تلخ را تجربه کنند. شکستي تلخ که هنوز زير زبان پرسپوليسي‌هاست و فقط يک شيريني بزرگ مي‌تواند طعم آن را از بين ببرد. با تيمي که روحيه‌اش بالاتر رفته، در ليگ نتيجه‌اي خوب گرفته، کاپيتانش را آماده‌تر از قبل در اختيار دارد و بازيکناني که به فکر جبران هستند.
پرسپوليس مي‌تواند شکست 4 بر صفر را جبران کند، اگر اين باور در برانکو و شاگردانش وجود داشته باشد هر چند احتمالش کم است. ورزشگاه سلطان قابوس از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) ميزبان ديدار برگشت پرسپوليس - الهلال در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسياست تا چهره فيناليست غرب آسيا مشخص شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد

فجر سپاسی شیراز در بازی بزرگ هفته بیست‌ونهم لیگ یک از سد خیبر گذشت و به صعود به لیگ برتر نزدیک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

سایپا یک - چادرملوی اردکان 2

دریا کاسپین بابل یک - مس شهر بابک یک

محمدی: باشگاه‌های مس ساختار آنچنانی ندارند

داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر

خوشه طلایی ساوه یک - آریو اسلامشهر یک

شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی‌پوش ملاثانی یک

مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر

فجر سپاسی شیراز 3 - خیبر خرم‌آباد صفر

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر

نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر

تیم خیبر خرم‌آباد با وجود شکست سنگین برابر فجر سپاسی، با 64 امتیاز در صدر جدول ماندنی شد. چادرملوی اردکان نیز پس از سه تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را چشید و با 60 امتیاز، همچنان در رده دوم ایستاد. فجر سپاسی هم با غلبه بر صدرنشین، 58 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

نفت مسجدسلیمان نیز در خانه خود متوقف شد و با 55 امتیاز، در رتبه چهارم قرار گرفت. خوشه طلایی نیز با 16 امتیاز در قعر جدول حضور دارد. داماش گیلان و شاهین بندر عامری با 23 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم جای دارند. شهرداری آستارا و دریا کاسپین بابل هم با 24 و 23 امتیاز، رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم