Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:20:35 GMT

مریلین مونروی بریتانیا یک روز قبل از مرگ! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۷۰۴۹

مریلین مونروی بریتانیا یک روز قبل از مرگ! +عکس

هنرپیشه ای که زمانی از زیبایی رقیب نداشت در 80 سالگی در فقر و تنهایی جان سپرد. مرگ او سال گذشته اتفاق افتاد اما اکنون زوایای دیگری از آخرین روزهای حیات او فاش شده است.

جام جم آنلاین:به گزارش dailymail ، نورما آن سایکس مشهور به سابرینا سال گذشته در 80 سالگی درگذشت. این هنرپیشه بریتانیایی که در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده بود به مریلین مونروی بریتانیا شهرت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ستاره بی رقیب بریتانیا در دهه 50 و 60 میلادی به شمار می رفت. عکس سابرینا روی جلد تمامی نشریات و مجلات می رفت.

اما سابرینا در اواخر عمر در تنهایی و فقر به سر می برد و تقریبا همه او را فراموش کرده بودند. این هنرپیشه به مواد مخدر نیز اعتیاد پیدا کرده بود. او در طول عمر خود چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته بود.

این هنرپیشه زن آخرین بار در سال 2009 به ایفای نقش پرداخت و پس از آن برای همیشه بیکار شد.

اکنون یکی از عکس های او درست یک روز قبل از مرگ منتشر شده است. علاقه مندان به این هنرپیشه قدیمی با دیدن ظاهر زنی که زمانی از زیبایی رقیب نداشت شوکه شده اند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریتانیا تسلیحات تازه‌ای به نمایش گذاشت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش پارتیزان، این سامانه از لیزر ترکیبی منسجم QinetiQ مبتنی بر فناوری لیزر فیبر حالت جامد استفاده می کند. نسخه نمایشگر فناوری در حال حاضر حدود ۵۰ کیلووات قدرت دارد که نسخه‌ها با توان‌های بیشتر در آینده توسعه خواهند یافت.

هدف توسعه این سامانه، دستیابی به نسخه ۱۵۰ کیلوواتی است که در اوایل دهه ۲۰۳۰ بر روی ناو Type-26 نیروی دریایی انگلستان نصب خواهند شد و در حال حاضر برای نصب در ناوشکن‌های Type-45 در نظر گرفته شده‌ است.

در آزمایش اخیر، «دراگون فایر» یک پهپاد هدف «Meggitt Banshee» را نیز سرنگون کرد. برد این سامانه مشخص نیست و بطور تقریبی معادل آسیب زدن به یک سکه ۱ پوندی از فاصله چند کیلومتری عنوان شده است. (احتمالا کمتر از ۱۰ کیلومتر)

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884870

دیگر خبرها

  • پشت پرده شایعه درگذشت پادشاه انگلیس چه بود؟
  • به تنهایی نمی‌توانست
  • پنتاگون: درباره سطح روابط نیجر با ایران و روسیه ابراز نگرانی کرده ایم
  • (عکس) سلاح عجیب ارتش بریتانیا
  • سلاح عجیب ارتش بریتانیا/ عکس
  • عکس‌های برگزیده حیات‌ وحش بریتانیا را تماشا کنید
  • روند اقدامات فرهنگی ۵۰ سال گذشته باعث مشکلات امروز شده است
  • بهسازی تابلوها در معابر منطقه ۸ | کمبود زمین در منطقه برای توسعه سرانه‌ها
  • ناسیونالیسم محافظه‌کار چیست؟
  • بریتانیا تسلیحات تازه‌ای به نمایش گذاشت/ عکس