Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:47:04 GMT

واگذاری بیش از 100 اختیار به استانداران کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۷۳۵۳

واگذاری بیش از 100 اختیار به استانداران کشور

گرگان - ایرنا - وزیر کشور گفت: در دولت یازدهم با موافقت رییس جمهور و هیات دولت، بیش از یکصد اختیار وزارت کشور، به استانداران واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه استاندار گلستان در جمع خبرنگاران در گرگان اظهارکرد: همچنین قرار است جایگاه حقوقی استانداران را ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان داشت: سیاست دولت دوازدهم و رییس جمهوری، تفویض اختیارات بیشتر به استانداران است.
وزیر کشور اضافه کرد که یک تیم متشکل از برخی استانداران و کارشناسان در وزارت کشور، در حال تحقیق و بررسی زوایای مختلف این مساله هستند و هرگاه به جمع‌بندی برسیم تصمیمات را برای تصویب به هیات دولت و پس از آن به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا به پیشنهاد وزارت کشور و با رای هیات دولت ،سید مناف هاشمی به عنوان هشتمین استاندار گلستان معرفی شد.
آئین تکریم و معارفه استاندار جدید گلستان، عصر دوشنبه در حاشیه نشست شورای اداری با حضور وزیر کشور برگزار شد، در این مراسم از خدمات چهارساله حسن صادقلو نیز قدر دانی شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید