Web Analytics Made Easy - Statcounter


دروازه‌بان تیم فوتبال الهلال عربستان می گوید این تیم بدون توجه به نتیجه بازی رفت به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، «علی الحبسی» که به خاطر نبودن نامش در لیست آسیایی الهلال قادر به همراهی الهلال در دیدار با پرسپولیس نیست، گفت: «رامون دیاز» سرمربی تیم از ما خواست نتیجه بازی رفت با پرسپولیس را فراموش کنیم بدون توجه به نتایج قبلی روز سه شنبه وارد زمین شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما می دانیم که بازی سختی زیر سایه وجود این ستارگان داریم و از اهمیت مسابقه آگاهیم.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در مسقط عمان بین پرسپولیس و الهلال برگزار می شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال عربستان روز شنبه و پس از تعطیلات بازی‌های ملی به مصاف الشباب می‌رود.

شاگردان ژسوس که با پیروزی احتمالی مقابل رقیب قدرتمند پر مهره خود می‌توانند یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند، در این بازی هم مدافع تنومند خود را در ترکیب خواهند داشت.

صحبت از علی البلیهی است که در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام حواشی در کانون اخبار فوتبال عربستان بوده و پا به پای فوق ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور خبرساز شده است.

حالا در تازه‌ترین اتفاق یک هوادار تیم الهلال با دیدن علی البلیهی از این بازیکن می‌خواهد علاوه براینکه مقابل الشباب گلزنی کند، پس از گل هم مانند رونالدو شادی کند.

درخواست این هوادار تعجب علی البلیهی را در پی داشت و مدافع ملی‌پوش الهلال به او قول داد که تلاش خود را برای گلزنی بکند اما اگر گل بزند کاری با رونالدو ندارد و مثل خودش شادی می‌کند.

صحبت‌هایی که حالا ویدیو مورد اشاره را به کلیپی پربازدید در فضای مجازی فوتبال عربستان تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!