Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی شهر منهایم روز دوشنبه به اقامه دعوای یک افغان که علیه رد شدن تقاضای پناهندگی اش در محکمه ارایه کرده بود، جواب مثبت داد.

این یکی از نخستین تصمیم های تجدید نظر در سال های اخیر در ارتباط با حق پناهندگی برای افغان ها در سطح تمام آلمان است. قاضی ها برای این تصمیم شان استدلال کرده اند که این پناهجوی افغان را با اخراج به کابل که در مجاورت ولایت زادگاهش لغمان موقعیت دارد، خطر پیگرد تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پناهجوی افغان به عنوان یک سرباز در اردوی ملی افغانستان خدمت کرده بود. او مدعی است که گروه های مخالف حکومت به این دلیل خانه او را ویران کردند و او در دسامبر سال ۲۰۱۵ مجبور به فرار شد و به آلمان آمد. همسر او با دو کودکش در زادگاهش ماندند.

محکمه ابتدایی استدلال کرده بود که خانواده او می تواند به کابل کوچ کند و در آنجا در امن خواهد بود. اما محکمه استیناف این استدلال را نپذیرفت و اجازه تجدید نظر به آن را نداد.

اما اداره آلمان فدرال برای مهاجرت و پناهندگی می تواند علیه این تصمیم یک درخواست شکایت آمیز را به محکمه عالی فدرال ارایه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی

بر اثر تیراندازی اشتباهی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، ۲ سرباز این رژیم کشته شدند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات اولیه درباره کشته شدن ۲ سرباز خود را اعلام کرد که در جریان جنگ غزه بر اثر تیراندازی نیروهای خودی کشته شدند.

به نقل از i۲۴ نیوز، ارتش صهیونیستی اعلام کرد در بررسی‌های اولیه یگان ۹۹ در مورد حادثه کشته شدن ۲ سرباز مشخص شد که یکی از تانک‌های واحد ۷۶۹ از محل مخفی و حفاظت‌شده که سربازان برای تعمیر تانک‌ها در آن مخفی شده بودند، خارج شد و خدمه تانک متوجه حرکت در ساختمانی خارج از محدوده خود شدند و بدون تشخیص اینکه این حرکت ناشی از یک نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمان است، آتش گشودند. بر اثر این تیراندازی به سمت ساختمان، نظامیان حاضر در آن کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد نیروهای مسلح که متوجه وقوع این حادثه شدند موشک ضد تانک و گلوله به سمت ساختمان شلیک کردند که در نتیجه یک سرباز زخمی شد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای ارتش اشغالگر بارها به اشتباه نظامیان خودی را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند