Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، "شادمهر کاظم زاده"نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در بازدید از منطقه پیشنهادی فرودگاه دره شهر به خبرنگار سیمره خبر گفت: احداث فرودگاه در جنوب استان با توجه به جمعيت، توپوگرافي منطقه، جاذبه هاي متعدد گردشگري و فرهنگي، مسير تاريخي راه كربلا، مسير پلدختر و دهلران با توجه به نزديكي اين منطقه و تبادلات كشور ايران با كشور عراق ضروري به نظر مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زاده افزود: مسير شرقي و غربي بودن اين باند، تسطيح و ارتفاع مناسب باعث مي شود منطقه دره شهر يكي از گزينه هاي بسيار مثبتي برای اجرای این پروژه باشد.

وی یادآورشد: نهايتا شركت فرودگاهها كشور تمام جوانب سنجيده و ضمن ارزيابي با طرح توجيهي مناسب مكان فرودگاه احداث مي شود.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران گفت: مسلما كشور بزرگي به وسعت ايران ضرورت بسياري به توسعه حمل و نقل در زمينه هاي مختلف ريلي، هوايي و جاده اي دارد.

وی تصریح کرد: ما بايد در مسئله احداث فرودگاهها در نقاط مختلف کشور فارغ از لابيهاي هاي سياسي بر اساس نياز منطقه کار انجام دهیم.

کاظم زاده ابا بیان اینکه جمع بندي در نهايت منتج به احداث فرودگاه در جنوب استان مي شود، افزود: امروز بايد به اين مزيت كشور بيش از گذشته نگاه كنيم امروز بحث ترانزيت يكي از منابع درآمدي در كشور ما مي باشد.

وی اظهارداشت: ما نتوانستيم آنطور كه بايد و شايسته كشور است از اين مزيت استراتژيك كشور در مزنيه هوايي استاده كنيم.

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام خاطرنشان کرد: ما در افق 1404 در خيلي از زمينه ها منجمله همين بحث هوايي مي خواهيم درآمدي براي منطقه داشته باشيم و احداث همچنين فرودگاههاي به اين مسئله كمك مي كند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه

منابع خبری فلسطین از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، مناطق مختلف شهر غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده‌اند.

در این حمله هوایی، محله شجاعیه در شرق غزه، عمارتی مسکونی در محله الدرج و یک خانه در منطقه الصفطاوی در شهر غزه بمباران شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سلسله حملاتی را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن، چهار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز همچنین منطقه «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه و مسجد «التقوی» در اردوگاه البریج را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

به دنبال وقوع این حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد، هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

tags # اسرائیل ، جنگ غزه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود
  • جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد