Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@15:26:24 GMT

منطق مشترک ترامپ و دلواپسان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۸۴۰۲

"سخنان اخیر ترامپ علیه توافق هسته‌ای ایران و پنج به علاوه یک با واکنش منفی گسترده کشورها و محافل بین‌الملل روبرو شد به نحوی که اغلب رسانه‌های دنیا در تعبیر یکسانی اعلام کردند برای اولین بار آمریکا این مقدار تنها شده است البته در میان کشورهای دنیا فقط رژیم اشغالگرقدس، عربستان و امارت نبودند که از ترامپ حمایت کردند بلکه در داخل کشور نیز کسانی که از ابتدا سنگ مخالفت با برجام را بر سینه می‌زدند، نتوانستند خوشحالی خود را از این سخنان حتی برای چند روز هم که شده مخفی نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
روزنامه 19 دی در ادامه نوشت: حتی می‌توان ادعا کرد، از اینکه ترامپ برجام را پاره نکرد و از آن خارج نشد، ناراحت نیز شدند به نحوی که تصریح کردند اگر ترامپ جنایتکار نبود برای سلامتی‌اش دعا می‌کردند!
با مواضع اخیر برخی انقلابی‌نماها مردم حق دارند بدانند چه اتفاقاتی در کشور افتاده است که افرادی که خودشان را انقلابی و بعضا سوپر انقلابی می‌نمایند، با تندروهای آمریکا و صهیونیستها در پاره‌کردن برجام همداستان شده و از کارهای یکدیگر ابراز خوشحالی و شادمانی می‌کنند؟
پاسخ به این سؤال فرصت بیشتری از این نوشتار می‌طلبد ولی می‌توان اذعان کرد عامل بوجود آمدن این وجه اشتراک به کارگیری یک منطق در میان همه آنهاست.
همانگونه که رئیس جمهور اذعان کرده است، برجام یک قرارداد چندجانبه و بر پایه برد ـ برد است و یا به تعبیر دکتر ظریف، در برجام نکاتی وجود دارد که مورد علاقه ما نیست و نکاتی هم وجود دارد که مورد علاقه آمریکایی‌ها نیست، لذا کسانی که منطق آنها تمام خواهی است و همه چیز را برای خودشان می‌خواهند، چنین قراردادی برای آنها نمی تواند مطلوب باشد. برای همین هم است که هم ترامپ می‌گوید ما ضرر کردیم و هم دلواپسان داخلی‌ ما، لذا اگر هر کدام از آنها علیه برجام هر حرکتی انجام دهد مطلوب طرف دیگر هم هست.
بنابراین اگر گفته می‌شود برخی‌ها در برجام به نحوی با ترامپ هم سو شده‌اند نبایستی از این سخن درست آشفته شوند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند